Poniedziałek, 15.07.2024, Imieniny: Henryk, Wlodzimierz, Brunon
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (129)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +38
    ~ wieloletni mieszkaniec
    Środa, 12.09

    Likwidację "dwójki" uważam za absurd.Powinno się raczej pociągnąć linię do ulicy Fromborskiej i Nad Jar z usytułowaniem przystanku na wysokości Szpitala Wojewódzkiego. To spowoduje wzrost pasażerów gdyż da im możliwość dotarcia do tej Placówki z terenu całego miasta.Tramwajj jest środkiem lokomocji tańszym i bardziej ekologicznym od autobusu szczególmie w kontekście dynamicznego wzrostu cen paliw { w nieodległej perpektywie za litr będziemy płacili zapewne 10 zł,a to też nie będzie kres możliwości wzrostu cen}.Olsztyn po 45 latach przywraca tramwaje,a Elbląg podobnie jak w latach 70-tych chce je likwidować.Jest to bardzo krótkowzroczne patrzenie z perspektywy dzisiejszych zasobów budżetowych miasta. Władza winna patrzeć i myśleć perspektywicznie,bo tylko wtedy zasługuje na uznanie i sza

  2. 2
    +8
    ~ Zostaną tylko wspomnienia po tramwaju nr 2
    Środa, 12.09

    http://www.youtube.com/watch?v=h-iZRsJqcRU&feature=relmfu Niedługo tramwaje Elbląskie można będzie zobaczy.ć iprzejechać się nimi tylko wirtualnie,na youtube :(

  3. 3
    +26
    ~ yataman
    Środa, 12.09

    nowaczyk f**k you!!!

  4. 4
    +22
    ~ yataman
    Środa, 12.09

    takiego buraczanego i wsiowego prezydenta jeszcze w elblagu nie bylo! zlikwidowal juz basen nad dolinka, zlikwiduje linie tramwajowa, zniszczy bazantarnie. do wora i do jeziora!!!! referendum potrzebne od zaraz! won z takimi karierowiczami!!!!! za to znalazl pieniadze na wakacje w dubaju i chinach, ma na imprezy integracyjne dla swoich kumpli na starowce , kupil sobie nowa fure i to wszystko za nasze pieniadze. I co dalej POpieracie ta nowoczesnosc w wykonaniu PO i tego POpapranca? bravo elblazanie w wyborach w 2010 roku daliscie dupy !!! bravo!

  5. 5
    +27
    ~ Nowaczyk WON!!!
    Środa, 12.09

    @yataman.Ja to powiem dosadnie i zrozumiale: NOWACZYK WY ***ALAJ OSZUŚCIE z Elbląga!!! I nmiech mi info ,pismaki nie cenzuruje mego wpisu!!!

  6. 6
    +12
    ~ KANAROW NIE MA,JEŻDZIMY BEZ BLETU:)
    Środa, 12.09

    A tym czasem ZKM ,chyba zrezygnowałó z usług firmy zatrudniającej kanarow i ZKM dało ogłoszenieo pracy,ze potrzebują kanarow: http://www.zkm.elblag.com.pl/aktualnosci/1022.html

  7. 7
    +27
    ~ turban
    Środa, 12.09

    Tak psioczyli na Henryka Slonine ale on przynajmniej cos zrobil dla tego miasta, cos sie budowalo, rozwinela sie siec lini tramwajowych , zakupione zostaly tramwaje, a ten mlokos nowaczyk to moze najwyzej Panu Henrykowi muszle klozetowa w domu czyscic a nie rzadzic miastem. Czlowiek bez pomyslow na rzadzenie zasiadl na tronie i wszystko mu leci z rak, widzi ze nie daje rady wiec wszystko likwiduje i zamyka, jego ludzie zaczynaja spierniczac z UM bo widza ze to to jest tonacy titanic, pan tolwinski zrezygnowal, pan gruchalski zrezygnowal,pan korpacki zrezygnowal a dlaczego? bo to sa normalni ludzie ktorzy chcieli cos zrobic ale zobaczyli ze z POpaprancami nie dojda do ladu bo taki grzes i jego zastepcy, typu witek ,strzelec ,kluge to ludzie nastawieni na kase a nie na dobro miasta

  8. 8
    +23
    ~ FFFFFFF
    Środa, 12.09

    CO TO MA BYC? WSZYSTKO LIKWIDUJA?!?!?!?!?!?!? MASAKRA! ZLODZIEJE I NIEROBY. CO TRAMWAJE TEZ ODDASZ OLSZTYNOWI? CO TO JEST ELBLAG?? CZY NOWACZYKOGRÓD???????? CHOLERNY LAMUS....JESZCZE 2 LATA I MIESZKANCY CIE WYWIOZA Z TEGO PIEKNEGO MIASTA ( NIEGDYS ). WSZYSTKO LIKWIDUJA ZA SPRAWA CZEGOS CO NIGDY NIE POWSTANIE! CO ZA IDIOTA! NA CHOLERE TA OBWODNIC A WSCHODNIA DO POMORSKIEJ WSI? ZART!

  9. 9
    +34
    ~ psikuta
    Środa, 12.09

    tego juz za wiele!!!!! teraz to juz nowaczyk przegial pale!!!! Mam juz go serdecznie dosc!!! mam ochote napluc temu cwaniakowi w twarz! Jak mozna zniszczyc tramwaje i kultowa bazantarnie ktore sa symbolem tego miasta!? wielu moich znajomych z innych miast zazdrosci nam tego ze mamy tak wspanialy park lezny niedaleko miasta jakim jest bazantarnia, zazdroszcza tam ze mamy tramwaje a tu sie teraz dowiaduje ze taki jeden BUFON ma zamiar to wszystko zniszczyc po to zeby jakies wiesniaki mogly sobie szybciej samochodami dojechac? litosci!!! konia z rzedem dla tego kto usunie tego nieodpowiedzialnego czlowieka ze stanowiska!!

  10. 10
    +13
    ~ bugi54
    Środa, 12.09

    na przedostatnim spotkaniu dot. promocji miasta sprawa tramwaju wyszla i co ? są swiadkowie ze radny turlej i nieczuj aostrowski zarzekali sie ze likwidacji nie bedzie i co? jak zwykle. jeden szwindel kiedy otworzylem oczy radnym i przedstawicielom miasta o niezgodnym z prawem nazewnictwie kanalu elbląskiego to sie potem wydarzylo? media szumnie pisali ze radny turlej zainicjowal itd............................... HIPOKRYZJA ot jesli ktos nie poznal platformy obywatelskiej na szczeblu centralnym ma okazje poznac w wydaniu miejscowym. wladza wladza wladza

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.2285561561584