Niedziela, 5.05.2024, Imieniny: Irena, Waldemar, Iryda
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (26)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ Urke
    Czwartek, 14.04

    dla przedstawicieli lokalnych firm jest przewidziana rola w procesie tworzenia strategii bo będą oni brali udział w etapie przygotowywania założeń i późniejszych konsultacji społecznych razem z resztą z radnymi, mediami, uczelniami wyższymi w mieście i pewnie organizacjami pozarządowymi, właśnie z tymi środowiskami wybrana firma skonsultuje najpierw dane dotyczące diagnozy a potem założenia strategii promowania naszego miasta

  2. 2
    +1
    ~ erger
    Czwartek, 14.04

    Lepiej zapłacić drogo i mieć profesjonalną promocję miasta. Niż zapłacić mało, i mieć kicz

  3. 3
    +1
    ~ pr
    Czwartek, 14.04

    do erger: nie zapominaj, że tu mówimy jedynie o strategii a nie promocji miasta. Firma jedynie stworzy logotyp i powie nam co powinno być promowane np. należy stworzyć na wyspie spichrzów osadę Truso. I co dalej? dalej to miasto musi wyłożyc kasę na osadę truso, na filmy promocyjne, ulotki itd. To dopiero będą koszty, potężne.

  4. 4
    +6
    ~ eb
    Czwartek, 14.04

    a za co pieniądze bierze ten, rzekomo profesjonalny, zatrudniający dobrze opłacanych ,,fachowców" wydział kontaktów społecznych ?, czy za latanie stadami po korytarzach UM ?

  5. 5
    +2
    ~ TUBYLEC
    Czwartek, 14.04

    Atutem Elbląga są ludzie wypowiadający się w internecie na forach i ich pomysły. Nie brak tu pozytywnie zakręconych w osobach Florka jedzącego parówkę, Miejscowego Aborygena, Famy czy Erga (wszystkich i tak nie wymienię). Oni plus pomysłodawcy takich przedsięwzięc jak zarybianie dziur w jezdniach czy umieszczanie glonojadów pomiędzy szybami autobusów miejskich, w których chlupie zielona woda powinni zostac zebrani w jednym miejscu, np. w lecznicy we Fromborku i tam na drodze panelowej burzy mózgów zrodziłaby się koncepcja promocji miasta, o której stałoby się głośno w kraju i poza granicami. Na czele zespołu bezsprzeczny nr 1............ który już jest autorem takich działan jak pokrycie hektarów pól i łąk poza miastem pięknymi drogami z asfaltu, oświetlonymi i z przystankami ale bez linii komunikacyjnych, z jednoczesnym odpuszczeniem i degradacją ulic w centrum. Oraz za pomysł budowy 10-piętrowego szklano-aluminiowego gmachu sądu w podwórku pomiędzy parkingiem a trzepakiem.

  6. 6
    0
    ~ Goth
    Czwartek, 14.04

    Bezsprzecznie strategia promocji Elblągowi jest potrzebna. Dlaczego - bo musimy dokładnie określić, w jakich kierunkach promować Elbląg. Musimy posiadać identyfikację wizualną, wykreować pomysł na produkty turystyczne, wiedzieć, gdzie i w jakim kierunku ustawić działania promocyjne. Bez planu to działał wydział p. Staszewskiej - efekt mizerny. Pytanie czy zatrudnić profesjonalną agencję? To ja zapytam inaczej - czy lepiej zaufać doświadczonemu doradcy czy też wziąć kolegę z klatki obok? Kwestia ceny - no niestety za 300 tys. zł dobrej strategii promocji się nie zrobi, zwłaszcza, że takie firmy się cenią. Jednak lepiej wydać więcej pieniedzy na coś, co się przyda na długie lata i będzie miało pozytywne skutki niż dać mniej na coś, co może okazać się projektem nietrafionym.

  7. 7
    0
    ~ Prawda
    Czwartek, 14.04

    Niestety promocja kosztuje- a wydział komunikacji społecznej jest mało kompetentny aby zająść się profesjonalnie promocją. A tak ich lansuje się w tym magistracie .

  8. 8
    +3
    ~ ara
    Czwartek, 14.04

    Po części Tubylec ma rację, jeżeli chodzi o logotyp Elbląga to rozpisał bym konkurs otwarty dla ludzi ( niekoniecznie z Elbląga ) uzdolnionych plastycznie i z pomysłami. Wymyślane przez amatorów loga są najlepsze. Dobra nagroda i prestiż powinna przyciągnąć uzdolnionych zwłaszcza, że można dotrzeć do średnich szkół plastycznych i uczelni ( na wakacje np. 20.000 zł się przyda ), a co promować i jak widzą Elbląg młodzi i starsi też można ich zapytać np. w ankiecie. Przeczytajcie kilka strategii innych miast lipa i wypociny ja czytałem to nikogo i do niczego nie nakłoni. Przypominam Elblążanie wybrali wzór karty miejskiej a wzorów było kilka a szkoda

  9. 9
    +3
    ~ TUBYLEC
    Czwartek, 14.04

    ara>>>nie za 20 tysięcy a za 500 (pięcset) PLN + całoroczna sieciówka powstała grafika karty ZKM. Uczniowie w Liceum Plastycznym w Gronowie Grn i cała reszta wymyśli strategię za darmo, jeśli tylko ktoś zechce ich poważnie wysłuchac. Przypomnę, że za 40 tys. złotych plastyczka z jednej agencji "przerobiła" logo banku PKO S.A. Przemalowała kropkę nad symboliczną skarbonką z białej na pomarańczową. Było to kilkanaście lat temu. Dzisiaj za to samo wzięłaby zapewne ze 400 tysięcy. Nie wierzę, że obca agencja zrobi dla Elbląga więcej niz jego mieszkańcy, ludzi uzdolnionych tutaj nie brakuje.

  10. 10
    0
    ~ jasiiek
    Czwartek, 14.04

    Pisze i pisze i chyba do nikogo nie dociera w tym mieście, że podstawa to PROMOCJA!!!!!Dlaczego kolejni włodarze i radni tego miasta nie potrafią znaleźć odpowiednich osób do tego zajęcia?Czy to jest aż tak trudne?Brak słów

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0035729408264