Piątek, 19.04.2024, Imieniny: Apoloniusz, Boguslawa, Boguslaw
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (22)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +3
    ~ FRED
    Wtorek, 18.05

    A CO ROBI ITD ??? POSTAWIĆ KILKA FOTORADARÓW NA TYM ODCINKU DROGI I PO SPRAWIE. PROBLEM BĘDZIE ROZWIĄZANY.

  2. 2
    +4
    ~ BODZIO
    Wtorek, 18.05

    Ograniczenie prędkości+ Foto radary PROSTE ,Buraki za kierownicą zwolnią.

  3. 3
    +5
    ~ B.
    Wtorek, 18.05

    Ci co piszą, że fotoradar załatwi sprawę, to chyba tylko w domu siedzą i co najwyżej autobusem się przejadą. Droga krajowa musi spełniać pewne standardy, a dk 22 ma bardzo duży ruch i dziwię się że tego nie widzicie. Równie dobrze siódemka mogła być taką jaka była tylko radary postawić. Ludzie myślenie nie boli, a głupie gadki zostawcie dla siebie. Musimy się rozwijać i ułatwiać życie, ale to chyba niektórzy to rozumieją

  4. 4
    +10
    ~ Adam
    Wtorek, 18.05

    Nie raz tu podobny artykuł był w necie odnośnie tej drogi od kilku lat a powtarzać to samo że jest potrzebna S 22 z Elbląga aż do Niemieckiej granicy cała przez Malbork- Starogard Gdański-Chojnice-Wałcz-Gorzów Wielkopolski. Przecież ją w czasie wojny zrobili by niemcy tylko nie skończyli bo wojna a polacy przez tyle lat nie mogą zrobić. To jest ważna droga międzynarodowa Niemcy-Polska-Rosja jest tu bardzo duży ruch ile lat jeszcze będzie się czekać na s 22 ? DK 22 rozstawić dla ruchu lokalnego a obok budować S. Może np koło torów kolejowych...

  5. 5
    +6
    ~ pioan
    Wtorek, 18.05

    Ile jeszcze ofiar musi pochłonąć ta "droga śmierci", aby wreszcie rządzący zrozumieli, że próby modyfikacji tego krętego i wąskiego szlaku muszą zakończyć się wytyczeniem i budową całkiem nowej drogi ekspresowej, minimum 2+1, najlepiej wzdłuż linii kolejowej do Malborka, docelowo do węzłów z DK55, DK91 i z A1 w Swarożynie. A nie reanimacja - nomen omen - trupa. Już wiadukt w Raczkach w takim przebiegu to były wyrzucone w błoto pieniądze. Nie wspomnę o pozostawionym (!), niewyremontowanym 500 m odcinku DK22 z głębokimi koleinami od wiaduktu na wjeździe do Miasta. W Olsztynie jakoś skrupułów nie mieli przy budowie ogromnej 25 km liczącej obwodnicy, z budżetem ograniczonym chyba tylko wyobraźnią projektantów.

  6. 6
    +2
    ~ B.
    Wtorek, 18.05

    W artykule jest mowa o obwodnicy Jegłownika i to jest super rozwiązanie bo daje nadzieję że dk 22 będzie kiedyś s22, dopilnować aby projekt obejmował rezerwacje terenu na drugi pas i tyle. Z tego co wiem to Elbląg nie chciał prostowania zakrętów po starym śladzie i to jest super że ma być obwodnica po nowym śladzie.

  7. 7
    +3
    ~ Inspektor OkO
    Wtorek, 18.05

    to nie droga i nie drzewa zabijaja tylko glupota i brak wyobrazni niektorych kierowcow!!! Co 4 elblaski kierowca powinien byc skierowany na ponowny kurs prawa jazdy egzamin ze znajomosci znakow drogowych i przepisow!!!!

  8. 8
    +2
    ~ dobrze albo wcale
    Wtorek, 18.05

    Okazuje się, że Wróblewski ma naśladowców. Droga ma kilkuletnie, drogie, "opracowania" wyrzucane do kosza. Podobnie w Elblągu - basen "pana" adolfa do kosza, Wschodnia - do kosza, ciepło - do kosza, i tak setki innych kolesiowskich "opracowań". Gadaniem i wydawaniem kasy na "opracowania" wykonywane przez rodziny lub wdzięcznych znajomych zleceniodawcy za publiczne pieniądze, Trzeba tą 22-kę nazwać południową i zrobić dla furmanek przez krzaki. Jest XXI wiek i nie ma żadnego sensu wyrzucanie kasy na drogi kręte, dwujezdniowe, których znaczna część była autostradą do Berlina 90 lat temu. Znowu powstanie coś polskiego z ukraińskiej mentalności.

  9. 9
    0
    ~ jeee
    Wtorek, 18.05

    Wystarczy ruch samochodów z rejestracją NEB puścić bocznymi drogami i będzie bezpiecznie.

  10. 10
    +3
    ~ pioan
    Wtorek, 18.05

    Obwodnice i Jegłownika i Starego Pola oznaczają dodatkowe wydłużenie i tak skomplikowanej starej trasy, ale przede wszystkim bezpowrotne zajęcie pod drogę cennych rolniczych terenów, które otaczają obie te miejscowości. Ja bym poprowadził nową drogę wzdłuż linii kolejowej do Malborka, tak by minimalizować straty (dodatkowo łatwy transport kruszywa i tylko jedna wieś - Gronowo - bezpośrednio na trasie nowej eski), z "obejściem" Malborka od południa i węzłami z DK55, DK91 i A1 pod Swarożynem. Bo to co robią obecnie z DK22 pod Bałdowem ( pod Tczewem) urąga zasadom budowy nowoczesnej arterii.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.1761081218719