Piątek, 29.03.2024, Imieniny: Aniela, Sykstus, Joanna
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (14)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ Joluś
    Czwartek, 18.07

    Ale wszelkiego typu trolle, zawistnicy, malkontencie, etc., mają używanie. Wreszcie mogą napluć i wykrzyczeć nie przebierając w słowach. Dla tych przeżartych głupotą i wrogością muzeów nie ważne jest jak do tego doszło i dlaczego. Ważne aby nawsadzać inwektyw włodarzom miasta. Gdyby chcieli, widzieliby, że spółka Warbus działa w Warszawie od początku wieku. Widzieliby, że m.in. jeżdżą w Gdańsku (2009 r), Wrocławiu (2016 r), Poznaniu (2007 r), Lublinie (2016 r.), Elblagu (2014 r), i wielu innych. Już w roku 2018 firma popadała w kłopoty finansowe uprzedzajac kontrahentów o możliwości zerwania umowy. Termin nie był określony, ale mówiło się o jesieni 2019 r. Stało się inaczej, bez uprzedzenie zerwano umowy w Lublinie, Obornikach, Elblągu. Czy to wina samorządu? Bankructwa się zdarzają i będą zdarzać a krety ni piszący aby tylko komuś nabluzgać byli, są i będą. Niestety ostatnio ich przybywa. Zamiast dyskutowac o zmianach, jak wyjść z kryzysu, oni żygaja wymiocinami swych muzgów i są z tego dumni.

  2. 2
    +3
    ~ rambo 11
    Czwartek, 18.07

    100% odpowiedzialności ponosi ZKM-a raczej ten kto tworzy specyfikacje do przetargu (ale jaki dyrektor tacy i pracownicy ) tylko ten kto najniższą stawkę poda i mamy tego efekty, kierowcy nie zarabiają bo cena za wozokilometr jest odpowiednia cenie pracy rikszy.Pogonić tego beznadziejnego dyrektorka dom Malborka tam z kąd przyszedł-a te towarzystwo od nic nierobienia na pośredniak

  3. 3
    +2
    ~ do " Joluś"
    Czwartek, 18.07

    Niestety decyzje dotyczące komunikacji miejskiej w Elblągu zawsze były po stronie włodarzy miasta.Od strajku w MZK w 1992 r., po którym zapadła decyzja o likwidacji zakładu i rozczłonkowaniu go na spółki,przez przetarg w 2013 r., kiedy zdecydowano o wpuszczeniu na Elbląg "obcych " przewoźników, utrącając przy tym rodzimych przedsiębiorców.Nie ma chyba 100-tysiecznego miasta ,które NIE POSIADA własnej komunikacji autobusowej...oprócz Elbląga.Kiedy inne miasta zabiegały o dofinansowania unijne do zakupu autobusów,tramwajów, trolejbusów, gdzie był Elbląg? Nakłady na komunikację miejską minimalne, i nic tu nie zmieni budowa torowiska,czy myjni na zajezdni tramwajowej, potrzeba odważnych decyzji dotyczących reaktywacji komunikacji miejskiej- Elbląskiej komunikacji miejskiej.

  4. 4
    +1
    ~ joluś vel edek?
    Środa, 24.07

    Joluś, czy ty nie jesteś edek grodzący? Za sytuację w twoim domu ponosi odpowiedzialność mieszkaniec Jeleniej Góry czy ty? Skoro chciał, zesłupował i dał się "wybrać", to niech zarządza odpowiedzialnie albo ma honor i zrezygnuje z duszenia miasta.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.85787510871887