Środa, 1.05.2024, Imieniny: Marian, Katarzyna, Jakub
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Sukces tego projektu nie zależał od pracy Biura Promocji Miasta?

23.04.2010, 14:38:27 Rozmiar tekstu: A A A
Sukces tego projektu nie zależał od pracy Biura Promocji Miasta?

- Sukces tego projektu nie zależał od pracy Biura Promocji Miasta, a od mieszkańców i ilości kliknięć.- twierdzi Joanna Urbaniak, rzecznik prasowy Prezydenta Miast Elbląga.

Wykonanie Wirtualnego Spaceru po mieście to nagroda główna I edycji konkursu dla Urzędów Miast i Gmin pn. "Moje wirtualne miasto". Elbląg również wziął udział w tym konkursie. Niestety, nie udało się nam zająć żadnego miejsca. Szkoda.

Wirtualny spacer o wartości 4 6000 złotych wygrała Łódź. Kolejne miejsca zajęły: Poznań, Ruda Śląska, Wałbrzych, Ostrów Wielkopolski, Łapy i Piotrków Trybunalski. Nagrody specjalne otrzymały również m.in. takie miejscowości jak...Chochołów, Chęciny czy Murowana Goślina.

Konkurs trwał kilka miesięcy. Każdy mógł się przyczynić do wygranej naszego miasta. Trzeba było wejść na stronę internetową organizatora i oddać swój głos. Elbląg miał takie same szanse jak inne miasta, wystarczyłoby dobre wypromowanie konkursu przez Biuro Promocji Miasta w Elblągu. Lecz zdaniem Urzędu Miejskiego, sukces tego projektu nie zależał od pracy Biura Promocji.

- Im więcej mieszkańców oddało swój głos, tym większe były szanse na wygraną. Aby umożliwić mieszkańcom głosowanie na nasze miasto na stronie internetowej Urzędu Miejskiego oraz stronie turystycznej umieszczone zostały banery z linkiem przekierowującym na stronę głosowania. Za umieszczenie takich banerów uczestnik konkursu otrzymywał dodatkowe punkty. - tłumaczy Joanna Urbaniak  rzecznik prasowy Prezydenta Miast Elbląga i dodaje - Ponadto informacja o konkursie rozesłana została drogą mailową do wszystkich urzędników. Każdy kto oddawał głos polecał stronę swoim znajomym. Ten otrzymywał informację o konkursie i w ten sposób tworzył się łańcuszek poleceń. Rozpowszechnieniem informacji o konkursie zajęły się także niektóre elbląskie media.

Elbląski magistrat wskazuje ponadto, że konkurs ten był organizowany przez prywatną firmę, a jego celem było wypromowanie właśnie produktu organizatora.
- Konkurs ten zorganizowany był przez prywatną firmę. O wygranej decydowała tylko ilość wejść, a nie były oceniane dokonania miasta.- mówi Joanna Urbaniak i dodaje -  Celem takich konkursów jest pośrednio reklama własnego produktu. Wraz z propozycją przystąpienia do konkursu otrzymaliśmy ofertę zakupu takiego wirtualnego spaceru.

Elbląscy urzędnicy zapewne nie słyszeli o takich konkursach jak „7 cudów natury”. Ten konkurs również opiera się na głosowaniu interanautów i jest organizowany przez prywatną szwajcarską fundację New 7 Wonders. Do rozstrzygnięcia jeszcze daleko, a Mazury już skutecznie wypromowały swoje hasło: "Mazury Cud Natury”.

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Komentarze do artykułu (8)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ ooo
    Piątek, 23.04

    Urzędnicy a tacy są w Elblągu?a nawet jeśli to myślą o tym mieście i mieszkańcach? Tu liczy się olsztyn i cud natury szuwary i ładowanie wszystkiego w tych nieudaczników .Do dnia dzisiejszego nie ma konkretnych rozwiązań w żadnej dziedzinie tylko spotkania i gadanie.Żadnych perspektyw na rozwój??????????????????

  2. 2
    0
    ~ Elb
    Piątek, 23.04

    ŻENADA - całe to Biuro Promocji jest nic nie warte. Weźcie się do roboty albo odejdźcie w cholerę. Mam nadzieję, że na jesieni w pierwszej kolejności to was zluzują w Urzędzie.

  3. 3
    0
    ~ rwel
    Piątek, 23.04

    Czepiacie się, a nasze Biuro Promocji Miasta w obowiązkach ma jedynie: 1. Kreowanie wizerunku i promocja miasta w kontaktach wewnętrznych i zagranicznych. 2. Prowadzenie spraw w zakresie współpracy z miastami partnerskimi. 3. Opracowywanie i współudział w przygotowywaniu materiałów informacyjnych i promocyjnych o mieście i regionie. 4. Organizowanie i uczestniczenie w targach i imprezach. 5. Koordynacja polityki informacyjnej Prezydenta Miasta i Urzędu Miejskiego. 6. Promocja gospodarczych atutów Elbląga jako miejsca potencjalnego inwestowania oraz wykorzystania jego walorów jako ośrodka przygranicznego. 7. Administrowanie oficjalną stroną internetową miasta oraz sprawowanie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu. 8. Prowadzenie i aktualizacja wykazu osób sprawujących urzędy w organach administracji państwowej, samorządowej i branżowej oraz przygotowywanie listów okazjonalnych (gratulacyjnych, pochwalnych, kondolencyjnych, itp.).

  4. 4
    0
    ~ ijkl
    Piątek, 23.04

    Agnieszka Staszewska, Bogumiła Templin, Zbigniew Szmurło, Marcin Kownacki. Nasze orły od promocji.

  5. 5
    0
    ~ reven
    Sobota, 24.04

    rwel tego ostatniego [przygotowanie listów okazjonalnych (gratulacyjnych, pochwalnych, kondolencyjnych, itp.).] to raczej nie robią - tak na marginesie robią to wszyscy inni ale nie oni

  6. 6
    0
    ~ ArnnoldUPR
    Niedziela, 25.04

    Zbigniew Szmurło? Czy to nie mąż najuczciwszej pod słońcem Lucyny Sz.? Niezłe kolesiostwo się tam szerzy...

  7. 7
    0
    ~ rwel
    Niedziela, 25.04

    reven ~ problem z jakością pracy Biura Promocji Miasta nie zaczyna i kończy się na jakimkolwiek z tych ośmiu punktów, lecz tkwi w mentalności władziEl ..wciąż tkwiącej w czasach, gdy do promocji i 'marketyngu' oddelegowywano ludzi 'za zasługi', by prezentowali miasto (np. smutny pan z tabliczką na Dniach Hanzy w Finlandii) ..jaki-pan-taki-kram

  8. 8
    0
    ~ Siedem
    Poniedziałek, 26.04

    Ja doceniam Wydział Kultury pod wodzą Naczelnik B. Sielewicz - masę imprez i innych rzeczy zrobili. Wiem, że jej osoba was mocno irytuje i dostajecie ataków zazdrości ale fakty mówią, że kobieta pomogła i umie nawiązać dialog w porównaniu z Agnieszka Staszewska - której brak kultury i jaka ona zabiegana, że nie ma nigdy czasu. B. Sielewicz to kobieta kameleon ;) uwielbiam ją ;)

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.87787413597107