Ta strona uĂÂĂÂĂĹĄĂÂÄÂÄšÄĂĹĄĂÂywa cookies. Dowiedz siÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ
wiÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂcej o celu ich uĂÂĂÂĂĹĄĂÂÄÂÄšÄĂĹĄĂÂywania. KorzystajÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ
c ze strony wyraĂÂĂÂĂĹĄĂÂÄÂÄšÄĂĹĄĂÂasz zgodÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂ na uĂÂĂÂĂĹĄĂÂÄÂÄšÄĂĹĄĂÂywanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ
darki.
Cookies moĂÂĂÂĂĹĄĂÂÄÂÄšÄĂĹĄĂÂesz wyĂÂĂÂĂĹĄĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ
czyÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ w ustawieniach swojej przeglÄÂĂÂÄÂĂÂĂÂĂÂÄÂĂÂ
darki.
Rozumiem
co Wróbelku na to?????
Czo ten Elbląg? Linia jest niezwykle atrakcyjna, z ogromnym potencjałem, jest praktycznie kompletna, rewitalizacja jeśli nie będzie robiona przez PLK nie będzie droga, nie ma na co czekać! Przystanek przy Św. Kamieniu trzeba zorganizować i wpuścić chętnych przewoźników prywatnych.
Ale wroblewski jest przeciwnikiem reaktywacji nadzalewowki,to olsztyński wasal,więc nie może robić niczego,na co mu nie pozwala senior.