Piątek, 19.04.2024, Imieniny: Adolf, Leon, Tymon
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (19)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +6
    ~ A1
    Poniedziałek, 08.12

    Największa głupota to zrobić z dwóch pasów na wprost tylko jeden - na Rycerskiej czy przy rynku. "Cudownie" rozwiązało to płynność jazdy. "Zielonej fali" to nigdy nie doczekamy się w tym mieście.

  2. 2
    +7
    ~ Jaśko Nopnicki
    Poniedziałek, 08.12

    Najlepsze wg mnie są światła przy początku Królewieckiej - koło I LO. Nie ma możliwości skrętu w Stoczniową. Często jest tak, ze stoją samochody i tramwaj, a nikt więcej nie ma możliwości się tam poruszać. I sygnalizator dla pieszych na chodniku ( w tym samym miejscu).

  3. 3
    +7
    ~ kierownik
    Poniedziałek, 08.12

    Na grunwaldzkiej jadac w stone gronowa na wysokosci leclerca niepotrzebnie zapalaja sie swiatla tramwajowe nawet gdy owy pojazd nie sunie szynami

  4. 4
    +3
    ~ kierowca opla
    Wtorek, 09.12

    Szczególnie chodzi o lewo skręty jak w ul.Piłsuckiego z Płk.Dąbka tu jest masakra,albo wjechać z Beniowskiego w Królewiecką w godzinach rannych i popołudniowych -masakra

  5. 5
    --1
    ~ Alvares
    Wtorek, 09.12

    to miasto jest za małe na zielona fale... Nie żyjecie w trójmieście, w Warszawie czy w Katowicach. Zieloną Fale tworzy się w Aglomeracjach miejskich w których prędkość jest podniesiona do 70/80 czy 90 km/h Jak w takim małym mieście zrobi się zieloną fale to drogi podporządkowane będą tak zakorkowane że w ogóle nikt nie ruszy. ELBLĄG to dziura, mała mieścinka i przestańcie wierzyć ze to miasto będzie kiedyś żyło.

  6. 6
    +2
    ~ Krzyś
    Wtorek, 09.12

    Do absurdów drogowych w Elblągu należy zaliczyć organizację skrzyżowania przy I LO - co za kretyn wymyślił tam dwa przejścia dla pieszych obok siebie, podwójna sygnalizację świetlną do jazdy na wprost w stronę poczty a do tego sygnalizację świetlną na wyjazd z terenu I LO ... kogoś tam naprawdę oświeciło z pomysłami, może zaczniemy stawiać światła przy każdej prywatnej posesji by można było wyjechać na zielonym ... a należało by usunąć jedno z przejść dla pieszych i część sygnalizacji świetlnej.

  7. 7
    +4
    ~ ulicznik
    Wtorek, 09.12

    Nie wiem jaką przyszłość na CPN na rogu Hetmańska - Tysiąclecia (a może to już Grunwaldzka) ale przy okazji przebudowy powinien tam być prawoskręt podwójny w ulice hetmańską. Nie mogę pojąć dlaczego w Elblągu ulice w jednym ciągu mają inne nazwy - Grunwaldzka - Tysiąclecia, Stocznowa - "Nowa" (a radni dumają jak ją nazwać a dla mnie to oczywiste), Grobla św. Jerzego - Bema - Łęczycka i jeszcze pewnie by coś znalazł

  8. 8
    0
    ~ asf
    Środa, 10.12

    Do Krzyś: Do absurdów drogowych w Elblągu należy zaliczyć organizację skrzyżowania przy I LO - co za kretyn wymyślił tam po dwa pasy na dwóch jezdniach w dwie strony! W tym mieście myśli się tylko o kierowcach. Nikt nie myśli o pieszych.

  9. 9
    0
    ~ kierowca krajowy
    Piątek, 12.12

    Wiecie co? możemy zrobić test ruszania na zielonym (pewnie za 20 lat będą wyposażone w to nasze samochody) jak się zapali owe, wszyscy ruszamy:) nie będzie korków!!!

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0550050735474