Piątek, 26.04.2024, Imieniny: Maria, Marcelina, Marzena
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii POLECANE

Czy współpraca z Agencją SEO się opłaca? Odpowiadamy!

28.08.2020, 18:00:00 Rozmiar tekstu: A A A
Czy współpraca z Agencją SEO się opłaca? Odpowiadamy!

Stojąc przed wyborem agencji interaktywnej mierzymy się z wieloma dylematami. Bywa, że poddajemy w wątpliwość sam sens zatrudniania specjalistów. Czy aby na pewno nie zdołamy samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony? A może lepsze efekty osiągniemy, zatrudniając freelancera? W tym wpisie zastanawiamy się nad tym, dlaczego warto postawić na pozycjonowanie u boku profesjonalistów. Przeczytaj, zanim podpiszesz umowę!
 

Zlecając pozycjonowanie stron agencji, oddajesz swój biznes w dobre ręce
 

Z roku na rok w Polsce przybywa firm, świadczących usługi pozycjonowania stron internetowych. Część z nich posiada pokaźne doświadczenie w tym zakresie, inne dopiero stawiają pierwsze kroki w meandrach wyszukiwarki. Jedno jest pewne: profesjonalna agencja SEO to zaufany wykonawca, oferujący usługi w oparciu o umowę. Ich wykonywaniem nie zajmuje się jedna osoba, lecz cały zespół specjalistów – najczęściej pod okiem samego właściciela. Tak odbywa się to na przykład w Agencji AFTERWEB, która oferuje pozycjonowanie stron (https://afterweb.pl/) dla firm z różnych branż.
 

Zupełnie inaczej sytuacja wygląda z promocją witryn, powierzoną freelancerom. Rzadko się zdarza, aby dysponowali oni siedzibą, w której można się spotkać w celu omówienia obranej strategii. Słabo rozbudowane zaplecze techniczne to kolejna przeszkoda w skutecznym pozycjonowaniu stron. Nie wspominając o braku dodatkowych rąk do pracy. Podczas, gdy w agencji SEO działają eksperci z różnych dziedzin (w tym specjaliści SEO, programiści i copywriterzy), freelancer musi wszystkim zajmować się sam. Jak łatwo się domyślić, pozycjonowanie w wykonaniu zespołu fachowców przynosi znacznie lepsze efekty i przebiega sprawniej, niż usługa świadczona przez przypadkowego SEOwca. 
 

Jak to wygląda cenowo, czyli pozycjonowanie za efekt i w abonamencie
 

Popularnym modelem rozliczenia się z agencją SEO jest opłata abonamentowa. Uiszczając ją co miesiąc, klient otrzymuje kompleksową usługę pozycjonowania strony firmowej. Systematyczne raporty pozwalają mu na bieżąco oceniać rezultaty, które są w pełni mierzalne. Drugi, znacznie rzadziej praktykowany model, to płatność za efekt. Wybierają go freelancerzy, którzy nie przykładają wagi do jakości świadczonych usług. Pozycjonowanie stron przeprowadzają oni na frazy o niskiej konkurencyjności, w krótkim czasie osiągając zakładany efekt – TOP10, a nawet TOP3 w Google. Po odebraniu wynagrodzenia tacy wykonawcy z reguły nie przejmują się dalszym losem witryny. Gdy zostanie na nią nałożona kara mogą unikać odpowiedzialności, pozostawiając problem na głowie przedsiębiorcy. W ramach współpracy z zaufaną agencją, taka sytuacja nigdy nie będzie miała miejsca. Całości dopełnia świadomość tego, że koszt pozycjonowania za efekt jest stosunkowo niższy od usługi w abonamencie (ok. 200-300 zł vs ok. 2000-3000 zł), co daje do myślenia. Warto się więc zastanowić, czy zależy nam na marnych ale szybkich rezultatach, a może długofalowych efektach, przekładających się na duże zyski. 
 


.......................... Materiał promocyjny ..........................

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.14426207542419