Niedziela, 22.04.2018, Imieniny: Kaja, Leon, Lukasz
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Ranking 2018 miesięcznika Perspektywy: Elbląskie licea wśród najlepszych w kraju

10.01.2018, 12:00:00 Rozmiar tekstu: A A A
 Ranking 2018 miesięcznika Perspektywy: Elbląskie licea wśród najlepszych w kraju
Fot. Ryszard Biel

Trzy elbląskie szkoły znalazły się w 20. Ogólnopolskim Rankingu Liceów Ogólnokształcących 2018 miesięcznika "Perspektywy". W prestiżowym zestawieniu 500 ogólniaków najlepiej poradziło sobie II Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Jagiellończyka w Elblągu, zdobywając srebrną tarczę i zajmując 220. miejsce. - Cieszymy się i jesteśmy dumni z tego wyróżnienia. To efekt ogromnej, ciężkiej pracy całej społeczności szkolnej: nauczycieli, uczniów i rodziców - mówi Agnieszka Jurewicz, dyrektor II LO.

Po raz dwudziesty wyłoniono najlepsze szkoły średnie w kraju. Miesięcznik "Perspektywy" przygotował Ogólnopolski Ranking Liceów i Techników 2018.

W Rankingu Liceów Ogólnokształcących 2018 na najwyższym stopniu podium znalazło się XIII LO w Szczecinie, które jest też Szkołą 20-lecia Rankingu. Na drugim miejscu uplasowało się Liceum Akademickie UMK w Toruniu, a na trzecim jest XIV LO im. Stanisława Staszica w Warszawie. W tym zestawieniu najlepszą szkołą w województwie warmińsko-mazurskim okazało się XII LO im. Marii i Georga Dietrichów w Olsztynie (61. miejsce w kraju).

Wśród 500 najlepszych ogólniaków znalazły się również 3 elbląskie licea. Najwyżej, bo na 220. miejscu w rankingu ogólnopolskim i 8. w rankingu wojewódzkim, uplasowało się II LO im. Kazimierza Jagiellończyka w Elblągu. Publiczne LO Zakonu Pijarów w Elblągu zajęło 307 m. (11 w województwie), a I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Elblągu na 473 m. (18).

Cieszymy się, że po raz kolejny udało się nam utrzymać status "srebrnej" szkoły wśród najlepszych szkół w kraju, że jesteśmy w pierwszej dziesiątce szkół województwa. To efekt ogromnej, ciężkiej pracy całej społeczności szkolnej, zarówno nauczycieli, jak i uczniów. Napawa nas to dumą. Jednak nie pracujemy tylko dla rankingu. To, że jesteśmy w tym zestawieniu, jest probierzem jakości tego, co robimy w tej szkole. To również informacja zwrotna dla uczniów, rodziców i dla nas samych, że pracą, którą wykonujemy daje efekty

- mówi Agnieszka Jurewicz, dyrektor II LO w Elblągu.

Rankin "Perspektyw" to również zestawienie najlepszych techników, ale w tym przypadku nie mamy powodów do dumy. W ogólnopolskim Rankingu Techników 2018 zwyciężyło Technikum nr 7 w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych im. gen. Kustronia w Nowym Sączu. Na miejscu drugim znalazło się Technikum Elektroniczne im. Wojska Polskiego w Bydgoszczy, a na trzeciej pozycji lubelskie Technikum Elektroniczne im. Obrońców Lublina 1939 r. W zestawieniu 300. szkół nie znalazła się ani jedna szkoła z Elbląga. Spośród techników województwa warmińsko-mazurskiego najlepsze okazało się Technikum nr 8 w Zespole Szkół Chemicznych i Ogólnokształcących w Olsztynie.

Kapituła rankingu pod przewodnictwem prof. Jana Łaszczyka, byłego rektora Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, brała pod uwagę sukcesy szkoły w olimpiadach przedmiotowych (52 olimpiady krajowe i 13 olimpiad międzynarodowych), wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych i wyniki matury z przedmiotów dodatkowych. W przypadku techników uwzględniono też wyniki egzaminów zawodowych.

Pokazujemy szkoły, w których warto się uczyć. I nie chodzi tylko o czołową piętnastkę najlepszych liceów oraz dziesiątkę najlepszych techników, które honorujemy podczas gali rankingu. Z tabel, które publikujemy, można odczytać znacznie więcej: która szkoła od lat utrzymuje dobrą formę, a która wspina się coraz wyżej w zestawieniu. Gdzie najlepiej wypada matura z matematyki, a gdzie jest najwięcej laureatów olimpiad. To wiedza na wagę życiowego sukcesu

- przekonują twórcy rankingu, miesięcznik "Perspektywy".

Ranking Perspektyw 2018 znajdziemy tu.

Natasza Jatczyńska
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 7

%14.3 %85.7


Komentarze do artykułu (34)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +15
    ~ SzkalownikMZ
    Środa, 10.01

    Jeśli systematycznie zdobywane coraz niższe miejsce w rankingu to dla pani dyrektor sukces to jej gratuluje i uważam, że powinna zmienić profesje. Przecież tu nie ma się czym chwalić skoro nawet jakaś szkoła z Ketrzyna zajmuje wyższe miejsce. Mam nadzieje, że przemówi to do Pani Dyrektor i będzie skutkowało wyższym miejscem w przyszłym roku bądź dymisją.

  2. 2
    --1
    ~ Muczaczos
    Środa, 10.01

    Tak tylko te rankingi to fikcja mało mająca wspólnego z realiami. Jest kapituła i schemat wybierania metodą biurokratycznej analizy "papierka" a wychodzi jak powinno wyjść. http://www.perspektywy.pl/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=3700:kapitula-rankingu-2017&catid=237&Itemid=444

  3. 3
    +3
    ~ Ola
    Środa, 10.01

    a czemu zdjecie I LO?

  4. 4
    +10
    ~ :(
    Środa, 10.01

    hmm, ale sukces... gdyby to była pierwsza 10 to tak. porażka informacyjna

  5. 5
    +8
    ~ ket
    Środa, 10.01

    @szkalownikMZ: nie tylko "jakaś szkoła" z Kętrzyna al nawet dwie z Kętrzyna (miejsca 75 i 143 w rankingu ) plus Ostróda, nie wspominając o Olsztynkowie.... Na tle ogómej mizerii nawet 220 miejsce to sulces...

  6. 6
    +5
    ~ chcę, mogę, nie muszę
    Środa, 10.01

    Cóż zostało prawdomównej i prawdę kochającej - lubi kobieta prawdę i "sukces" za wszelką cenę, po trupach. Sukces odnoszą tylko te szkoły, w których uczeń chce, może , ale nie musi. W szkole z zadowolonym dyrektorem uczeń musi, albo ma propozycję zmiany szkoły. Gdy uczeń w tej szkole zgłasza sugestię, że zmieni szkołę, to jest przykaz - "nie przeszkadzać, niech idzie". Wspaniali nauczyciele i uczniowie oraz pomoc rodziców trzyma tą szkołę wysoko od kilkudziesięciu lat. Pojawia się taka fałszywa atmosfera - miłość z uśmiechem i szpila w stylu "nie wyobrażam sobie". Hipokryzja władzy której nie ma. Z wybranych pereł, jakimi są uczniowie tej szkoły można zrobić solidny naszyjnik bez wyścigu szczurów i fabryki sukcesów. Uczeń , to też człowiek i jego psychika nie jest objęta gwarancją szkoły

  7. 7
    +8
    ~ Pismen
    Środa, 10.01

    Odwróć tabelę , a pierwszy Ogólniak na czele. Żałosna szkoła.

  8. 8
    +4
    ~ myślenie buduje
    Środa, 10.01

    Może zamiast "nie wyobrażam sobie" warto podpatrzeć jakie metody i działania podejmuje się w szkołach regionu (albo i kraju) z pierwszej setki. Olimpiady na siłę niewiele dają - zainteresowani (uczeń) muszą chcieć . Świadomość , że musi, bo ktoś będzie niezadowolony, zniechęca. Chcę, bo lubię i widzę sens . Wyścig szczurów niszczy jednostki, indywidualności i przysparza chwilowego "splendoru" właśnie dyrekcji. Dyrekcja powinna ostatnia, jeśli w ogóle, zabierać głos w takich sprawach - niech mówią uczniowie, rodzice, pedagog , psycholog , jakie są koszta "nie wyobrażam sobie". Nad ambitny dyrektor , to psychiczny hamulec. Szkoła pracuje dla dobra najsłabszego jej ucznia a nie dla "kariery" dyrektora. Jeżeli jest inaczej, to droga przez mękę i w efekcie rozwód.

  9. 9
    +4
    ~ bluselka (weteran ILO)
    Środa, 10.01

    @ chcę, mogę, nie muszę , @myślenie buduje - ble, ble, ble... Rozbudzanie ambicji nie dewastuje indiwidualizmu. Przeciwnie. "Moge nie musze" to recepta na tu-mi-wisizm. Wychodza z tego wlasnie szczury drepczace od pierwszego to pierwszego.

  10. 10
    +2
    ~ kreciol
    Środa, 10.01

    W tym II LO to rodzice musza się nieźle za kieszenie łapać. Jak nie dasz korków, to cię nic tam nie nauczą. Wydasz 1500 zł miesięcznie na zajęcia, to efekty są natychmiast. Niestety, normą jest naganianie sobie wzajemnie uczniów (czyt. rodziców z kasą) przez koleżeństwo uczące tego samego przedmiotu. Jedna gwiazda z biologii to się nawet nie szczypie i daje korki swoim uczniom. Albo darmowa turystyka dla delikwenta od włoskiego pod płaszczykiem wycieczek szkolnych. Żenada p. Jurewicz, nie uwierzę, że Pani o tym nie wie ....

  11. 11
    +2
    ~ jednak myśl, jeśli możesz
    Środa, 10.01

    @bluselka - czytaj ze zrozumieniem , bo "myślenie buduje". Co innego rozbudzanie ambicji a co innego zarzynanie indywidualności, korki by zadowolić "nie wyobrażam sobie", "nauka" do 1-2 w nocy, itd, itp.. Rozbudzanie ambicji, to właśnie "ja mogę" a nie "ja muszę". A tumiwisizm , to "nie wyobrażam sobie" głoszone przez dyrektora. Einstein, Mendelejew, Edison, Tesla, ... nic nie musieli - robili to co lubili i chcieli robić. Nauka na siłę , bo szkoła oczekuje splendoru - jaki to ma sens. Każdy sukces osiągają jednostki które mogą a nie muszą. Ci co muszą, bo "nie wyobrażam sobie" , są wrakami w krótkim czasie lub beztalęciami niszczącymi indywidualności w odwecie za swój los "w szkole". Tumiwisizm też ma sens - wiem, umiem, mogę, nie muszę i przez to jestem efektywny a nie zabity strese

  12. 12
    +5
    ~ historyk
    Czwartek, 11.01

    Z tego co pamiętam to przed kilkunastu laty I LO było w tym rankingu 25 ,a teraz lokuje się na końcu piątej 100. Regres widoczny gołym okiem.Ranking pokazuje wyrażnie, że elbląskie szkoLy są słabiutkie nawet na tle słabo prezentujących sie szkół woj. warmińsko-mazurskiego.

  13. 13
    +1
    ~ bluselka (weteran ILO)
    Czwartek, 11.01

    @jednak myśl, jeśli możesz - pisz zrozumiale jesli umiesz. 99% zalaman komunikacji powstaje po stronie nadajnika. Klania sie rowniez kultura dyskusji.

  14. 14
    +5
    ~ bluselka (weteran ILO)
    Czwartek, 11.01

    Nic dziwnego ze Elblaskie szkoly wypadaja tak blado, skoro tutejsi luminarze moga ale nie chca... buhahah!

  15. 15
    +3
    ~ bluselka (weteran ILO)
    Czwartek, 11.01

    Mialo byc "elbalskie", of course...

  16. 16
    +6
    ~ Anita
    Czwartek, 11.01

    Żal, że zaprzepaszczono dorobek I LO.Przed laty była to szkoła, która świeciła wysokim poziomem, a dziś.....?

  17. 17
    +1
    ~ klon taty
    Czwartek, 11.01

    @bluselka - rozum , to wielka wartość. Korzystaj czasem - zmuszaj go do działania. Dokąd doszedłeś zmuszany? Do bredzenia i "popisów" też się zmuszasz. Znasz nawet ciekawe słowo . Of course. A większośc "luminarzy" elbląskich cokolwiek robi właśnie z przymusu, bo nie ma radości z tego co "przestudiował" i do czego go w młodości zmuszano.Zmuszany nie ma wyobraźni i radości - jest dobrym elektoratem. Dobrze funkcjonują ci, co wiedzieli i wiedzą czego chcą i są elastyczni a nie zmuszani. Jesteś przykładem zmuszanego - szczeknąć i do budy. Pokaż argumenty , bo "kulturę dyskusji" pokazałeś. napij się. Ojca zmuszali do tabliczki mnożenia, ojciec zmuszał i ja będę zmuszał , bo "wyszedłem na ludzi". Zmuszany nie czuje blusa.

  18. 18
    +5
    ~ redesa
    Czwartek, 11.01

    czyli Olsztyn, Ełk, Ketrzyn i nawet Ostróda ma lepszych nauczycieli niż w Elblągu, no trudno, niedługo nowa 7 będzie i dzieci do Gdańska będa jexdziły się uczyć bo w tym grajdole wszystko schodzi na psy, takie będzie miasto jakie dzieci wychowanie, czyli miasto będzie poniżej intelektualnej Ostródy z jej potencjałem salcesonowym

  19. 19
    +1
    ~ qlson
    Czwartek, 11.01

    @klon taty, zgadzam się w pełni z Twoimi poglądami. dożo wody musi upłynąć, żeby coś drgnęło. na pewno łatwiej jest w większych miastach, jest alternatywa, jest więcej osób myślących w ten sposób i znajdzie się szkoła, która wyjdzie im na przeciw . my niestety alternatywy nie mamy. mam zdolne dzieci w szkole podstawowej, uczą się na szóstkach, oczywiście zdarzy się przedmiot, który nie leży, ale ciśnienia z mojej strony żadnego nie ma. dużo zależy od mądrych nauczycieli. ale co po podstawówce? którą drogę wybrać?, naprawdę nie chcę aby moje dziecko w wieku nastu lat brało udział w wyścigu szczurów i nie miało czasu pokopać piłki, a z drugiej strony, chciałbym aby dostało się na dobre studia. ciężkie jest życie rodzica w dzisiejszych czasach.

  20. 20
    +1
    ~ marzyciel
    Czwartek, 11.01

    Na szkołę trzeba mieć pomysł. Wyznacza się kolesi dyrektorów (jedyny kandydat w "konkursie") , oni wyznaczają wychowawców i nauczycieli do zajęć w klasie. Uczeń i rodzic nie mają nic do gadania. Skład klas ustala "komisja",. Rodzic często kieruje dziecko do szkoły mając na uwadze konkretnego nauczyciela, ale dziecko trafia tam gdzie nie chce i "stoi" albo się męczy, bo wymarzony nauczyciel go nie uczy. Nie ma prawa wyboru klasy, wychowawcy, nauczycieli chociażby wiodących przedmiotów. Dyrektor powinien scedować część swojej "ważności" zastępcom, pedagogowi, psychologowi, a sam być elastycznym menegerem a nie ukochanym wujkiem z wielopostaciową osobowością. Dyrektora wybierają nauczyciele i rodzice na podstawie jego projektu na szkołę. wychowawcę wybierają uczniowie.

  21. 21
    0
    ~ marzyciel
    Czwartek, 11.01

    Uczniowie deklarują się na lekcje do nauczyciela przedmiotu. Rodzice wspierają swoje klasy i nauczycieli a przez to szkołę. Jeżeli w każdej klasie III i IV LO będzie jeden olimpijczyk z jakiegokolwiek przedmiotu, to szkoła jest w pierwszej 10 w kraju. Ktoś powie marzenie. Tak , marzenie ale jakie proste i skuteczne - przychodzi uczeń , bo chce, bo nadąży, bo ma marzenia a nie po to "aby się dostać na studia". Mając marzenia nawet trójkowe dostanie się na każde studia i nie straci przyjemności dorastania, nie zestarzeje się w wieku 16 lat a nawet wcześniej w walce o "dobre" Lo. Sensem nauki jest selektywny wybór, wiedza "gdzie szukać, rozumienie czego nie rozumie i powrót do punktu "rozumienia> Ale to wszystko musi być na lekcji z prawem prośby o wyjaśnienie "nierozumianego". Miej marzenia.

  22. 22
    +4
    ~ CC
    Czwartek, 11.01

    Jeżeli w Elblągu zamiast umiejętności oraz serca do uczenia, liczą się znajomości oraz kolesiostwo, to jest jak jest. Co robią słabi i nielubiani nauczyciele, żeby ich nie zwolnili, zapisują się do Solidarności, i są nie do ruszenia, "święte krowy".

  23. 23
    +3
    ~ do ~ kreciol i podobnych
    Czwartek, 11.01

    Najpierw ci sami rodzice na siłę próbują posłać dziecko do tego liceum, a potem na siłę utrzymać. Jak dziecko zdolne, to i korków nie trzeba, ewentualnie korepetycje są tylko, żeby jeszcze bardziej rozwijać dziecko. Może zanim pośle się tam pociechę, żeby zaspokoić swoje ambicje, trzeba podejść realnie do poziomu dziecka. Nic na siłę, NIC!

  24. 24
    +4
    ~ smutek
    Czwartek, 11.01

    Jak widać nasza oświata "leży", no ale cóż, ryba psuje się od głowy. Dobre samopoczucie rekompensuje wszystko. Smutne, że małe miasteczka są lepiej zarządzane w zakresie oświatowym, niż miasto ponad 100 tys. Te miejsca szkół (a przecież ustalono je na podstawie wyników matury, egzaminów, konkursów i olimpiad -czyli zewnętrznych mierników, takich samych dla wszystkich szkół w Polsce) to trochę wstyd. A tak cieszono się z ostatnich wyników, i pisano, jakie mamy dobre szkoły, okazało się, że chyba w porównaniu (może) z Pasłękiem, bo nie z Ostródą, czy Olsztynem.

  25. 25
    +1
    ~ do marzyciel
    Czwartek, 11.01

    uczeń trójkowy to dostanie się na bałtycką=elbląską, lub pwsz-kę, o czym ty piszesz? Żeby dostać się na dobre studia, po których nie zasilisz ogonka w PUP-ie, to na świadectwie maturalnym 5 i 6.

  26. 26
    +3
    ~ nie jest źle , ale
    Czwartek, 11.01

    @do marzyciel (25) - zapomniałeś dodać, że z przedmiotów wiodących, rekrutacyjnych. Pozostałe przedmioty mogą być ważne ale nie najważniejsze. W takich dyskusjach trudno coś zbudować sensownego, bo każdy ma swoje "ale" a nie cel i sens rozmowy. szkoła może być dobra i wcale nie musi być zarządzana autorytarnie - "nie wyobrażam sobie". jeżeli uczeń w czasie "wykładu" w LO nie może zapytać nauczyciela o to czego nie zrozumiał , to szkoła nie jest dobra, bo uczą "korki" a szkoła tylko egzaminuje. A takie szkoły i nagradzane autorytety nauczycielskie w naszym grajdołku są. Najważniejsze w szkole , to się "zakolegować" i możesz wszystko, nawet medal dostać . A szkoła może być super. Uczeń rzeczywiście "trójkowy", czyli min. 60% wiedzy i umiejętności, to profesor i niech mu dorówna rodzic mgr.

  27. 27
    +5
    ~ Luters
    Czwartek, 11.01

    poprostu dno i 5 metrów mułu, 220miejsce w Polsce, byle miasto wojewódzkie, chyba czas na poważne zmiany w oświacie, te pudrowanie syfilisu odbija się czkawką, pod tym.pudrem rozwija się zgnlizna i beznadzieja, ciągle opowiadanie bajek jaka ta szkoła dobra i niektórzy uwierzyli, do re to są szkoły 50 np może 100, reszta to płynie z prądem sobie bez pomysłu na sukces

  28. 28
    --5
    ~ wszystko można zohydzić
    Czwartek, 11.01

    Czy wiecie o tym,że w Polsce jest około 2000 liceów publicznych i tyle samo niepublicznych? To dobry wynik II LO czy zły wy wszyscy m ądrzy ? Najlepiej to komentować bez wiedzy i pojęcia . Brawo II LO ze srebrną tarczą ! Srebrna tarcza to naprawdę coś. Brawo też I LO . A zazdrośników będzie więcej. Nic tak nie rozjusza jak cudzy sukces.

  29. 29
    --3
    ~ też znawca tematu-
    Czwartek, 11.01

    Nie wszystkie szkoły zakwalifikowały się do rankingu. To,że nasze są a nawet mamy srebrna tarczę to bardzo dobrze . A że chciałoby się jeszcze lepiej to lat wieloletnich zaniedbań i zaniechań nie da się odkręcić w dwa lata.

  30. 30
    +2
    ~ oj, rety
    Czwartek, 11.01

    @też znawca tematu - o czym ty pitolisz? nie pij już. Zaniechania? dwa lata? Co bierzesz? Nadajesz się do szkoły jako bmw dyr.

  31. 31
    +4
    ~ Hredso
    Czwartek, 11.01

    tragiczne wyniki elblaskich szkół, to armagedon , dosłownie brak słów i jeszcze te bzdury o dobrej 200 pozycji, ludzie gdzie my żyjemy ? w Ostródzie lepiej niż. Elblągu, przecież to jest dramatycznie źle,

  32. 32
    +1
    ~ Izabel
    Czwartek, 11.01

    Szkoły zawodowe w Elblągu nie istnieją, takie dobre. Ale jak wszyscy uczą wszystkiego, to poziom jest jaki jest. Technika z Olsztyna min. na 61, 67 miejscu w Polsce, szkoły z Iławy, Szczytna z "tarczą", a u nas żenada, jedno technikum na 300+. I żadnym sukcesem jest 220 miejsce Liceum. Nawet w województwie na 8 miejscu. Nasza edukacja jak "dobra zmiana"

  33. 33
    +2
    ~ starczy, jest dobrze
    Czwartek, 11.01

    Tak jest gdy nagrodę nauczyciel dostaje za swoją pracę (pensja) a w szczególności za skumplowanie z dyrekcją i wszechobecne donosicielstwo. Tak jest gdy skolesiowanie sięga UM i KO. Złe rozumienie koleżeństwa i woluntaryzm w sytuacjach nagłych. Miejsca nie są złe, ale aspirując do "stolicy" województwa widzimy swoje miejsce a szyku. Szkoła jest piękna i młodzież wspaniała, tylko nie ma w niej ucznia a jest robot dający punkty. Siłowe zbieranie różnych "specjalności" poza merytorycznych odrywa wszystkich od głównego celu. W Olsztynie, Ostródzie, Kętrzynie, Iławie , ... nie mają innych uczniów - to samo społeczeństwo po Akcji Wisła. A jednak maja metody. Może warto zrezygnować z udziału we wszystkim i zająć się ważnymi dziedzinami. Priorytety powinien określac nauczyciel, wychowawca, uczeń.

  34. 34
    +6
    ~ czy ktoś myśli i kieruje
    Czwartek, 11.01

    Trzeba częściej zapewniać gremialnie frekwencję w teatrze, chodzić do kina w godzinach lekcyjnych, targi pracy dla wszystkich a nie zainteresowanych, ... W mieście takim jak Elbląg sztukę teatralną czy film uczeń powinien oglądać w czasie wolnym w piątek - niedziela, samodzielnie lub klasą z nauczycielem. Policzcie ile jest godzin nauki rzeczywiście zrealizowanych. Wycieczki są wpisywane w przedmioty i realizowane niefortunnie w najgorętszych momentach roku szkolnego czy cyklu nauki a nie po np. klasyfikacji. Rozsądek i cel - teatr , kino sobie poradzi bez spędów uczniów niewiele wynoszących ze sztuki czy filmu poza utratą chemii, fizyki, matmy, ... = lekcji. Nad tym nikt w szkole nie panuje - owczy pęd. Do tego "występy" w czasie lekcji w szkole. Przy tym wszystkim uczeń daje dobry wynik.

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2018 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.