Na tym polega "samorządność" PO+PSL aby o możliwości puszczenia bąka w Psiej Wólce decydował Tusk. Na razie puszczam wbrew nakazowi i w ten sposób daję odpór dyktaturze. No i sejmik województwa zajmuje się istotnymi sprawami dla województwa ustalając na jakiej ulicy w mieście ma być tempo pogrzebowe. Spaliniaki przy małych prędkościach poruszają się na niskich biegach, wysokich obrotach i emitują więcej szkodliwych elementów spalania paliwa. Niechby o prędkości na miejskich ulicach decydowali fachowcy i miejscy, lokalni, "radni" bo im już nic nie zostaje do roboty poza kasowaniem za wymachy ramion zgodne z zaleceniami centrali PZPR.
Tymi ulicami dojeżdża cholernie dużo ludzi do pracy i szkoły. A do tego dowożony jest towar do licznych punktów handlowych, oraz usługowych. Wszystko to jednocześnie, więc nie jedna, dwie ulice, ale pół dzielnicy stoi przesuwając się po 5 samochodów do zmianę świateł. A na początku korku są samochody jadące 40-50km/h. Obniżenie prędkości? Już tłumaczę efekty: 1. Więcej zmarnowanych pieniędzy na paliwo (jazda na hamulcu, to znacznie większe zużycie paliwa). 2. Każde przemieszczenie się po Elblągu będzie bardziej czasochłonne. Więc będziemy dłużej w drodze, marnując swój cenny czas. 3. Większy stres, przymulenie spowodowane nudą w korku, sennością spowodują więcej stłuczek i potrąceń pieszych. 4. Więcej ciężkich pierwiastków w powietrzu(tak, choroby). 5. Auta z korków będą mocniej psuły się
Pięć gwiazdek dla sejmiku.
Żal ci nudzikoniu że ciebie nie zabrali!co chwila ten głupi post wstawiasz -tylko na tyle cię stać? kończysz się
Co jeszcze wymyślą ci lewacy z PO? Póki co niczego pożytecznego dla miasta nie zrobili. Są jak pasożyty żyjące na koszt podatnika.
Na tym polega "samorządność" PO+PSL aby o możliwości puszczenia bąka w Psiej Wólce decydował Tusk. Na razie puszczam wbrew nakazowi i w ten sposób daję odpór dyktaturze. No i sejmik województwa zajmuje się istotnymi sprawami dla województwa ustalając na jakiej ulicy w mieście ma być tempo pogrzebowe. Spaliniaki przy małych prędkościach poruszają się na niskich biegach, wysokich obrotach i emitują więcej szkodliwych elementów spalania paliwa. Niechby o prędkości na miejskich ulicach decydowali fachowcy i miejscy, lokalni, "radni" bo im już nic nie zostaje do roboty poza kasowaniem za wymachy ramion zgodne z zaleceniami centrali PZPR.
Tymi ulicami dojeżdża cholernie dużo ludzi do pracy i szkoły. A do tego dowożony jest towar do licznych punktów handlowych, oraz usługowych. Wszystko to jednocześnie, więc nie jedna, dwie ulice, ale pół dzielnicy stoi przesuwając się po 5 samochodów do zmianę świateł. A na początku korku są samochody jadące 40-50km/h. Obniżenie prędkości? Już tłumaczę efekty: 1. Więcej zmarnowanych pieniędzy na paliwo (jazda na hamulcu, to znacznie większe zużycie paliwa). 2. Każde przemieszczenie się po Elblągu będzie bardziej czasochłonne. Więc będziemy dłużej w drodze, marnując swój cenny czas. 3. Większy stres, przymulenie spowodowane nudą w korku, sennością spowodują więcej stłuczek i potrąceń pieszych. 4. Więcej ciężkich pierwiastków w powietrzu(tak, choroby). 5. Auta z korków będą mocniej psuły się