Poniedziałek, 26.02.2024, Imieniny: Bogumil, Aleksandra, Miroslawa
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (98)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +17
    ~ znafca
    Poniedziałek, 21.03

    Jestem jak najbardziej za rozwojem dróg dla rowerów w Elblągu i okolicach. Jednak pomysł zwężania dróg przy stale wzrastającej liczbie samochodów to jakaś utopia, grożąca całkowitym paraliżem komunikacyjnym miasta!

  2. 2
    --10
    ~ Kubuś Puchatek
    Poniedziałek, 21.03

    \"Jazda po kostce brukowej dostarcza wielu drgań, które negatywnie wpływają na zdrowie rowerzystów co może doprowadzić do trwałego uszkodzenia stawów, mięśni nadgarstków i łokci\"- psia mać, nie wiedziałem. Lepiej kostkę położyć, niż wylewać asfalt. Będzie to samo co na jezdni. A miastu przydałoby się więcej uliczek i ulic jednokierunkowych. Tak: miasto dla ludzi nie samochodów!!

  3. 3
    +11
    ~ muniek
    Poniedziałek, 21.03

    czy to ten sam bystrzacha co zajmowal sie ruchem ulicznym i licznikami na światłach? no to niech ten Pan dokończy poprzedni temat i zainstaluje te liczniki, na co czeka? dlaczego zanim skończył jedna sprawę bierze się na nastepną? od 3 miesięcy jest radnym i niech pokaze ile stojakow rowerowych zorganizował, ile krawęznikow zlikwidował, niech pokaze co konkretnego zrobił, gdzie sa konkrety? opowiadac banialuki każdy potrafi, ale wykazac się skutecznościa w działaniu to nie łaska? wszyscy zaczeli nagle dbać o rowerzystów, a każdy dba az iskry lecą, a co z tego wynika? prócz medialnego szumu i taniego lansu nic nie ma, zero konkretów, żadnych realnie umiejscowionych w czasie działań, jeden wyznacza ścięzki aby żyło sie lepiej, a te ściezki to malunki na drzewach, drugi zwęża ulice , czekamy na kolejnych magików rowerowych, ilu jeszcze sie pojawi?

  4. 4
    +15
    ~ abc
    Poniedziałek, 21.03

    jak sie na sile chce w mediach poudawac ze cos sie robi, to pozniej wychodzi niezly cyrk

  5. 5
    +4
    ~ Racjonalny do "bulu"
    Poniedziałek, 21.03

    żeby rowerzystom w miescie zyło sie lepiej nalezy powołać w UM Wydział do Spraw DBANIA O LEPSZE ŻYCIE ROWERZYSTÓW, wydział powinien składac sie z naczelnika, dwóch zastępców i 3-4 anlityków rowerowych, dopiero stworzenie wydziału DBACZY zapewni szczęście i zadowolenie, nie ma innego wyjścia, nie ma kochani, taki wydzial pod kierunkiem radnego powinien stworzyć 5 letni plan zwężania ulic w mieście, tak aby żadna z ich nie była szersza niż 1 metr, w ten prosty sposób samochody znikna z ulic, a z nimi korki uliczne,

  6. 6
    +11
    ~ janek
    Poniedziałek, 21.03

    Eksprezydent Słonina już zwężał drogi. Popatrzcie co się dzieje na ul Brzeskiej przy skrzyżowaniu z Płk Dąbka. Przecież to ewidentny babol... Podobna sytuacja za mostem na Tysiąclecia. Pan Turlej być może jeździ rowerem ...

  7. 7
    +6
    ~ Merriadok
    Poniedziałek, 21.03

    Prawdopodobnie pieniadze na drogi zostały już wydane na Orliki i stadion,dlatego radni rzadzacej koalicji przekonują o szkodliwości jazdy samochodem ,aby nie trzeba było łatać dziur w jezdniach. .Ja proponowałbym zamiast rowerów metro ,albo gondole jak w Wenecji. Radziłbym też rozważyć czy nie zdrowiej jest nic nie robić niż pracować za grosze,mieszkać w parku na łonie natury zamiast w mieszkaniach itd,itp..Powrót do natury jest dla rządzacej koalicji ze wszech miar wskazany.Nic nie trzeba robić ,myleć .Natura sama o wszystko zadba.Podobnej jakości rady sławny juz z nich radny R.T udzielił mieszkańcom Zawady ,aby zapożyczyli się na parę baniek .Teraz przez 10 lat będą spłacać nie swoje długi.

  8. 8
    +7
    ~ vrfr
    Poniedziałek, 21.03

    też wymyślił. buhahaha

  9. 9
    --13
    ~ mlody wykształcony
    Poniedziałek, 21.03

    radny ma rację, na calym świecie zwęża sie obecnie ulice, wydaje mi się, że np. Puł. Dabka mogłaby z powodzeniem być 2 pasmowa, a dwa pozostałe pasy mogliby wykorzystywać rowerzyści, to samo na 12 lutego, Hetmańskiej i Grunwaldzkiej, trzeba w końcu sie za to zabrać, zwężać i sie moherowym gadaniem nie przejmowac, ciemniaki n ie wiedza jak wygląda świat i dlatego sa przeciw, a i Ogólna tęż zwężyć,

  10. 10
    +6
    ~ Łukasz23
    Poniedziałek, 21.03

    Hej krytykanci i domorośli mistrzowie urbanistyki - może najpierw przeczytajcie w necie kim jest Jan Gehl i zastanówcie się dlaczego władze największych miast na świecie (np. Nowego Jorku) konsultują akurat z nim kwestie ograniczania korków. Oczywiście można najpierw zaasfaltować i zakorkować Elbląg doszczętnie, ale można też uczyć się na CUDZYCH błędach. Przyznam, że sam tytuł artykułu jest zbyt uproszczony - nie wystarczy zwężać ulic, żeby unikać korków - ale jest to potwierdzone naukowo, że paradoksalnie im więcej ulic (oraz im są one szersze) tym więcej jest korków. Mądre kształtowanie węższych ulic może sprawić, że ruch samochodowy zmaleje, ale w ogólnym rachunku BĘDZIE PŁYNNIEJSZY. A wiele osób naprawdę bez bólu i poświęceń przesiądzie się na rower - dla oszczędności czasu, pieniędzy i zdrowia. Obecnie w Europie Zachodniej jest to akurat bardzo przyszłościowy trend. Niekoniecznie jest więc prawdą, że p. Turlej żyje w XIX wieku, ale najwidoczniej Wy żyjecie w Ameryce lat 80-tych i chcielibyście po gazetę do kiosku jeździć Hummerem. Szkoda, że to tak krótkowzroczne patrzenie. Czy ktoś ma jakieś SENSOWNE argumenty na poniższą propozycję "jasia", że powinno być więcej dróg i parkingów na setki a nawet tysiące aut? I jeszcze pytanie do "mecenasa W" - dlaczego Polska nie miałaby być za kilka lat Danią lub Holandią? Klimat nie jest aż tak różny, a w tamtych krajach ludzie bardzo sobie chwalą ekologiczny styl życia.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.86862802505493