Poniedziałek, 13.07.2020, Imieniny: Malgorzata, Ernest, Henryk
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Paweł Rodziewicz nowym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów

23.10.2018, 14:30:02 Rozmiar tekstu: A A A
Paweł Rodziewicz nowym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów

Paweł Rodziewicz zostanie Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Elblągu. Ratusz od września poszukiwał kandydata na to stanowisko. Dzisiaj (23 października) poinformował o rozstrzygnięciu naboru.

Kandydat spełnił wymagania formalne, uzyskał wysoką liczbę punktów podczas przeprowadzonego naboru, wykazał się wiedzą, znajomością ustaw wskazanych w ofercie i doświadczeniem z zakresu objętego naborem

- czytamy w uzasadnieniu decyzji.

Wcześniej funkcję Miejskiego Rzecznika Konsumentów w UM w Elblągu pełniła Patrycja Kućmańska. W ostatnim czasie był wakat na to stanowisko. W połowie września Ratusz ogłosił nabór.

Rzecznik jest instytucją o charakterze doradczo-interwencyjno-procesowym. Udziela pomocy prawnej konsumentom w szczególności w zakresie informacji, interpretacji przepisów, wyjaśnień przepisów prawnych oraz podejmuje interwencje w konkretnych sprawach.

Redakcja

Oceń tekst:

Ocen: 6

%83.3 %16.7


Komentarze do artykułu (9)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +7
    ~ ZK
    Wtorek, 23.10

    Gratulacje.Życzę wielu sukcesów i zadowolenia z pracy

  2. 2
    +7
    ~ Ata
    Wtorek, 23.10

    Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Z pewnością pomoże jeśli tylko będzie można i instytucja rzecznika konsumenta będzie dostępna dla mieszkańców miasta . Gratulacje!

  3. 3
    +7
    ~ Wdzięczna
    Wtorek, 23.10

    Znam pana Pawła, pomagał mi wielokrotnie udzielając darmowych porad prawnych. Bardzo profesjonalnie podchodzi do tematu,a przy tym jest pełen empatii. Nie wiem co bym zrobiła, gdyby nie jego cenne rady. Dziękuję i życzę powodzenia w karierze! Oby więcej tak oddanych swojej pracy ludzi w Elblągu :)

  4. 4
    +4
    ~ Lila
    Wtorek, 23.10

    Sensowny, mądry człowiek, dobry prawnik. Mnie też pomógł.

  5. 5
    +2
    ~ Manio
    Wtorek, 23.10

    A czy mogę zgłosić się w sprawie reklamacji dotyczącej pewnej firmy na k trudniącej się sprzedażą podłóg, wykładzin i drzwi niedaleko macdonaldsa przy grunwaldzkiej, która żadnej reklamacji nie uznaje i sprzedaje badziewie?

  6. 6
    --5
    ~ K.B
    Wtorek, 23.10

    Nie był bym pewny czy to odpowiedni człowiek, dużo w życiu namieszał

  7. 7
    +5
    ~ Pasłęczanin
    Wtorek, 23.10

    Pan Paweł prowadził kiedyś poradnictwo prawne w Pasłęku. Nie tylko mnie ale wielu innym ludziom wtedy pomógł. Fachowo i skutecznie. Zawsze znajdą się zawistni, którzy nikomu nigdy nie pomogli za to lubią oczerniać innych. Proszę się nie przejmować Panie Pawle i robić swoje. Funkcje publiczne zawsze skazane są na krytykę zazdrośników. Pozdrawiam

  8. 8
    +4
    ~ AK
    Środa, 24.10

    Powodzenia Panie Pawle. Proszę się nie przejmować kretyńskimi komentarzami zazdrość ludzi jest wielka, ale Pan jest właściwym człowiekiem na właściwym stanowisku. W końcu będzie kompetentny rzecznik. Jeszcze raz powodzenia

  9. 9
    +1
    ~ Kamil
    Poniedziałek, 29.10

    Paweł Rodziewicz sprawdził się udzielając porad prawnych w Urzędzie Miasta i z pewnością będzie lepszym rzecznikiem praw konsumenta niż poprzedniczka, z którą miałem raz "przyjemność" się spotkać.

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2020 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.