Piątek, 26.04.2024, Imieniny: Maria, Marcelina, Marzena
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Skorpion w elbląskiej Biedronce okazał się... fragmentem rośliny!

14.09.2018, 13:25:46 Rozmiar tekstu: A A A
Skorpion w elbląskiej Biedronce okazał się... fragmentem rośliny!
Zdjęcie stanowi jedynie ilustracje do artykułu (fot. archiwum redakcji)
Jeden z klientów elbląskiego dyskontu „Biedronka” twierdził, że podczas robienia zakupów napotkał.... małego skorpiona. Co więcej zwierzę miało go ukąsić. Wyniki konsultacji entomologicznej wskazują, że był to jedynie fragment rośliny.
 
Sprawę nietypowych zakupów w Elblagu opisał "Super Express". Zainteresowała się tym również gazeta.pl. Obiekt nazwany przez media skorpionem został poddany konsultacjom entomoligicznym. We wtorek, 11 września, prof. dr hab. Stanisław Ignatowicz otrzymał zlecenie, aby określić, z czym spotkał się klient Biedronki.
 
 
Ciało obce nie jest pochodzenia zwierzęcego. Ciało obce określam jako fragment rośliny – spłaszczony koszyczek kwiatowy z zawiązującymi się nasionami
 
– stwierdził w wystawionej opinii prof. dr hab. Stanisław Ignatowicz.
 
 
Menedżer ds. Relacji Zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska S.A., Barbara Tokarz, zapewnia, że wszystkie zdarzenia zgłaszane przez klientów są poważnie traktowane.
 
 
Dokładnie weryfikujemy wszystkie zgłoszenia ze strony klientów, nawet te, które wydają się nieco wyolbrzymione. W tej konkretnej sytuacji ciało obce wskazane przez klienta zostało poddane konsultacji entomologicznej eksperta. Z tej opinii jednoznacznie wynika, że nie jest to obiekt pochodzenia zwierzęcego, a fragment rośliny – spłaszczony koszyczek kwiatowy z zawiązującymi się nasionami. W tej sytuacji doniesienia o pogryzieniu przez skorpiona nie znajdują potwierdzenia w faktach
 
– zaznaczyła Barbara Tokarz.
 
Kamila Jabłonowska
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Komentarze do artykułu (17)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ entomologamator
    Piątek, 14.09

    Szkoda, że nie stwierdzono, że to jest zasuszone ludzkie ***o. To dopiero byłaby sensacja a ludzie popadaliby ze śmiechu czytając takie newsy. :-D

  2. 2
    0
    ~ entomologamator
    Piątek, 14.09

    Szkoda, że nie stwierdzono, że to jest zasuszone ludzkie ***o. To dopiero byłaby sensacja a ludzie popadaliby ze śmiechu czytając takie newsy. :-D

  3. 3
    --3
    ~ dronek
    Piątek, 14.09

    szkoda, ze nie ma poprzedniego artykułu, gdzie w komentarzach nie tylko ja, zauważyłem, że w biedronkach jest po prosu ohydnie brudno. i sanepid powinien bardziej rzetelnie przykładać się do pracy, zamiast za ..... przymykać oczy.

  4. 4
    +3
    ~ Jogin
    Piątek, 14.09

    Brudno??? Brudno to jest w biedrach w miejscowościach turystycznych w sezonie. Uwierzcie

  5. 5
    +23
    ~ Elbląskei brudasy !
    Piątek, 14.09

    Tak, to do Was klienci roszczeniowi sklepów, marketów. to Wy brudzicie, rozwalacie towar po sklepie. Kret w lodach, książki w maśle, masło w książkach , piwo w ziemniakach. Tak towaru na pewno nie układają pracownicy sklepów. Sklep rano , przez personel , jest przygotowany do obsługi, jest posprzątane, poukładany towar, ceny porobione. to Wy, brudasy rozwalacie wszystko i potem jest jak jest. A potem narzekacie, że brudno. A to Wasza zasługa. Fakt,że coś może być w towarze jest trudny do przewidzenia, owoce sa egzotyczne , sprowadzane z zagranicy, trudno sprawdzić cały kontener czy coś się tam " rusza" . No i myjcie się brudasy, bo aż od Was smród waszych ciał odrzuca kasjerkę, myło i woda nie jest drogie.

  6. 6
    --5
    ~ klientka
    Piątek, 14.09

    Do Elbląskie brudasy. Ludzie nie odkładają na miejsca towaru,a mają prawo zrezygnować z niego,ponieważ ciężko cokolwiek znaleźć. A jak już znajdzie, to jest pozastawiane kartonami,ze ciężko przejść . Ale brudne, klejące koszyki? Az strach włożyć towar.

  7. 7
    +10
    ~ Do @klientka
    Piątek, 14.09

    Piszesz,że "ludzie nie odkładają towaru z powrotem ". No właśnie, przyznajesz rację , że buractwo potrafi z półki wziąść ale , jeśli zrezygnuje z zakupu, to już nie odniesie tylko ***...lnie gdziekolwiek. I jak przyjdzie takich klientów ze 100 , to przez to robi się bałagan, w sklepie. przyznajesz , że klienci właśnie robią bałagan. Wziąłeś, rozmyśliłeś się to odłóż z powrotem na miejsce. Kultury trzeba uczyć buractwo elbląskie. to samo się tyczy uszkodzenia towaru, wystarczy zgłosić obsłudze sklepu czy ochronie, a nie rozwalić , rozsypać i sobie pójśc . Bo za zniszczony towar przez klienta , będziemy zmuszeni egzekwować należność od klienta.

  8. 8
    +6
    ~ Do @klientka
    Piątek, 14.09

    przejscia pozastawiane towarem na paletach. no bo ten towar z magazynu trzeba wwieżć na sklep i potem rozłozyć go na półkach. pracownicy sklepu mają na to tylko 8 godzin i nie tylko na to. Wam klientom się wydaje, że jesteśmy na wasze ***nięcie pstryk i już zrobione, bo klient hce. niestety, jesteśmy także ludzmi, nie robotami. Ale każdemu klientowi faja mięknie i rozumie tmat , gdy tylko....stanie się pracowniiem sklepu. Wtdy widzi sprawy inaczej.

  9. 9
    +2
    ~ JOL
    Piątek, 14.09

    Ziomka ugryzła roślina... to dopiero news :)

  10. 10
    +1
    ~ hmmm
    Piątek, 14.09

    Odganiał się od fragmentu rośliny?

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0423529148102