Sobota, 20.04.2024, Imieniny: Agnieszka, Teodor, Czeslaw
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Dziś ruszają konsultacje społeczne Strategii Promocji

31.07.2012, 15:11:46 Rozmiar tekstu: A A A
Dziś ruszają konsultacje społeczne Strategii Promocji
Ratusz Staromiejski (fot. archiwum redakcji)

Dzisiaj o godz. 17.00 w Ratuszu Staromiejskim odbędzie się pierwsze z cyklu otwartych spotkań poświęconych „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015”. Pod dyskusję zostanie poddany program budowy marki Elbląga – jej struktury i kluczowych elementów.

„Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” opracowało na przełomie 2011 i 2012 roku konsorcjum firm z Dolnego Śląska – 2 BA Agnieszka Nowak szkolenia i doradztwo strategiczne oraz IPC Consulting Agnieszka Kotlińska. Prace nad dokumentem objęły między innymi badania nad obecnym wizerunkiem Elbląga, opracowanie misji i wizji miasta, określenie głównych kierunków działań promocyjnych do 2015 roku, plan rozwoju marki Elbląga oraz program jej komunikacji, a także system monitoringu wdrażania strategii.

O „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015” powiedziano już bardzo dużo, powstało wiele artykułów na ten temat. Jednak większość zabranych w dyskusji głosów dotyczyła logo i środków wydatkowanych na dokument, a nie samej „Strategii…” i jej założeń. Chcielibyśmy, aby elblążanie dowiedzieli się, że „Strategia promocji…” to nie tylko logo i hasło promocyjne, a blisko 200 stronnicowy dokument zawierający między innymi program promocji Elbląga do roku 2015 oraz koncepcję rozwoju marki do 2020 roku – mówi Rafał Gruchalski – Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu.

Biorąc pod uwagę lawinę komentarzy, jaką wywołała prezentacja znaku promocyjnego miasta, liczymy, że spotkania poświęcone „Strategii promocji…” zyskają duży oddźwięk wśród mieszkańców i przyniosą wiele interesujących i inspirujących uwag do dokumentu – mówi Arkadiusz Kowalczyk z Departamentu Komunikacji Społecznej. 9 maja udostępniliśmy mieszkańcom formularz uwag do „Strategii…” oraz uruchomiliśmy specjalne forum poświęcone dokumentowi. Niestety na forum nie pojawił się ani jeden post, a poprzez formularz uwag wypłynęły zaledwie trzy wypowiedzi. Mamy nadzieję, że otwarte spotkania będą cieszyły się większym powodzeniem mimo okresu wakacyjnego – dodaje Kowalczyk.

Każdy dokument o charakterze strategicznym musi powstawać przy udziale mieszkańców. Dlatego zachęcam do zapoznania się ze „Strategią…” i udziału w spotkaniach oraz podzielenia się swoimi pomysłami na nasze miasto – kończy Rafał Gruchalski.

Harmonogram spotkań: 31 lipca godz. 17.00 – Program strategiczny budowy marki (struktura marki, elementy marki), 7 sierpnia godz. 17.00 – Submarki Elbląga (mieszkaniec, turysta, inwestor), 13 sierpnia godz. 17.00 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – komunikacja werbalna i wizualna, narzędzia i działania promocyjne, 21 sierpnia godz. 17.00 – Program promocji marki Elbląga na lata 2012-2015 – działania i narzędzia skierowane do poszczególnych grup docelowych (mieszkaniec, turysta, inwestor), 28 sierpnia godz. 17.00 – Wdrażanie strategii i zarządzanie marką Elbląga. Wszystkie spotkania odbędą się w Sali koncertowej Ratusza Staromiejskiego.

„Strategię promocji Elbląga na lata 2012-2015” można pobrać ze strony www.elblag.eu.

 

Biuro prasowe UM Elbląg

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Komentarze do artykułu (3)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +3
    ~ DO ROBOTY LENIE Z UM!!!
    Wtorek, 31.07

    Jeszcze się urzędasy nie nauczyli?Zamast gadać wezcie się do roboty ,Nowaczyl i inni.Wyjśc z urzędu,przewietrzyc kiecki,portki,za łopaty i pokazac Elblązanomjak se uczciwie pracuje,a nie tylko brac "chude dietki" za nic-nie robienie.

  2. 2
    +2
    ~ rafi
    Wtorek, 31.07

    powiem jedno sra...... na nich ta cala bande oszustow z nowaczykiem na czela

  3. 3
    0
    ~ Elbingier
    Wtorek, 31.07

    O ludzie!Co za ***oły! Chyba świat nigdzie takich nie widział.Czy może ktoś wie coś na ten temat jak jest winnych miastach?.Co to wogóle jest?.Kto to i po co takie rzeczy wymysla?.Ja już nie wiem,inne miasta to jakoś pięknieją,się rozbudowują.Jak się przejeżdza to aż miło popatrzeć.Tylko pozazdrościć. A w tym Elblągu to tylko syf i wszędzie wiocha .Wymyślili teraz jakieś konsultacje społeczne strategii.Czy u nas nie ma mądrych ludzi w UM,żeby udowodnili że coś potrafią sami wymyślić?!.

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0428578853607