W trakcie wizji lokalnej radny Zdziech stwierdzil. Hehehe. Dobre. To ze Kamil ma czeste wizje to wiedza wszyscy co go znaja. Ale zeby teraz doszly jeszcze te wizje lokalne to juz kabaretem zajezdza. Taki nasz elblaski Posel Mejza. Tylko Barki brakuje bo koledze do spiewu by sie znaleźli :))) Dobry Kubus z ciebie Kamilku. Wizja lokalna :)))) No dalej nie moge powstrzymac sie od smiechu :)))
Nareszcie ktoś zauważa problem. mieszkańcy od lat proszą kolejnych wójtów o zajęcie się problemem dodatkowych wyjazdów z Gronowa ale jest tylko wzruszanie ramion. A firm to jest więcej niż te kilka wymienionych plus rozbudowujące się osiedla domków w Nowinie, Przezmarku itp
Wschodnią w końcu ruszcie. Nie słuchajcie tych patoochronców przyrody. W Trójmieście jakoś główne drogi prowadzą przez lasy nie takie skrawki jak miałoby być to na obrzeżach Bażantarnii ... Niech patoobrońcy, nasadzą więcej drzew w swoich ogródkach jak tacy mądrzy. Niech pokażą jak działają czynnie za rzecz środowiska a nie tylko zielone kubraki założą. 3 tys podpisów zebrali na 100 tys miasto??? i blokada projektu??? Kpina jakaś! niech staną i policzą ile aut jeździ zapchaną Bema codziennie napewno jest to więcej ludzi niż tych zebranych podpisów. Sami pewnie stoją w tych korkach hipokryci zakłamani i generują swoimi deaslami więcej zanieczyszczeń niż cała obwodnica trójmiejska.
Droga od wiaduktu w Gronowie do końca Dabrowskiego to 1km. Od Dabrowskiego do ronda na Łeczyckiej kolejny 1km.
Naprawdę nasze miasto nie jest w stanie takiej drogi stworzyć? Doliczmy remont odcinka ul. Dąbrowskierowanie 700m.
Czy to naprawdę tak dużo trzeba?
Zamiast sie rozwijać to my sie będziemy zwijac...
do Agin Można jak mantrę powtarzać, a do ludzi nic nie dociera. Obie drogi mają status dróg ekspresowych, którymi wcześniej nie były. W przepisach dotyczących tych dróg jest jasno określone w jakich minimalnych odległościach można wykonać węzły. Krótko - niemożliwy jest powrót do poprzednich rozwiązań.
Ktoś się orientuje czy nie można zrobić wjazdu na s22 w tym miejscu: https://maps.app.goo.gl/zoVCFehYn9XH6aa47
Akurat na granicy gronowa i Elbląga, bezpośredni dostęp do obwodnicy mega by odkorkował to miejsce. Nie wiem tylko jak w sytuacji wjazdu do gronowa
Prowadzi tam już po części droga, to chyba nie jest prywatne?
Patrząc po ilości aut które przemieszczają się po mieście i obserwując ile osób w nich jedzie odnoszę wrażenie że sami stwarzamy problemy, w każdym z jadących aut siedzi tylko jedna osoba ( kierowca), a może by tak się kolesie z firm w których pracują zmówili się i np. dziś jedziemy we 3 -4 autem Ryśka, jutro Zdzisław a pojutrze Mariana??? O ile by to zmniejszyło natężenie ruchu?, ile aut mniej by jechało? Moja żona też pracuje na obrzeżach miasta i do pracy niestety musi dojechać autem, ale pomyśl o którym pisałem.wczesniej wdrożyły w życie i we 3 dojeżdżają do firmy jednym autem, raz jednej razd drugiej raz trzeciej, oszczędność paliwa, mniej aut na P pod firmą...... Same plusy z wystarczy chcieć 😁👍
W trakcie wizji lokalnej radny Zdziech stwierdzil. Hehehe. Dobre. To ze Kamil ma czeste wizje to wiedza wszyscy co go znaja. Ale zeby teraz doszly jeszcze te wizje lokalne to juz kabaretem zajezdza. Taki nasz elblaski Posel Mejza. Tylko Barki brakuje bo koledze do spiewu by sie znaleźli :))) Dobry Kubus z ciebie Kamilku. Wizja lokalna :)))) No dalej nie moge powstrzymac sie od smiechu :)))
Nareszcie ktoś zauważa problem. mieszkańcy od lat proszą kolejnych wójtów o zajęcie się problemem dodatkowych wyjazdów z Gronowa ale jest tylko wzruszanie ramion. A firm to jest więcej niż te kilka wymienionych plus rozbudowujące się osiedla domków w Nowinie, Przezmarku itp
Świetny pomysł. Kiedyś były wjazdy z berlinki przy wiadukcie, kilka na srarą siódemkę, czemu by do tego nie wrócić.
Wschodnią w końcu ruszcie. Nie słuchajcie tych patoochronców przyrody. W Trójmieście jakoś główne drogi prowadzą przez lasy nie takie skrawki jak miałoby być to na obrzeżach Bażantarnii ... Niech patoobrońcy, nasadzą więcej drzew w swoich ogródkach jak tacy mądrzy. Niech pokażą jak działają czynnie za rzecz środowiska a nie tylko zielone kubraki założą. 3 tys podpisów zebrali na 100 tys miasto??? i blokada projektu??? Kpina jakaś! niech staną i policzą ile aut jeździ zapchaną Bema codziennie napewno jest to więcej ludzi niż tych zebranych podpisów. Sami pewnie stoją w tych korkach hipokryci zakłamani i generują swoimi deaslami więcej zanieczyszczeń niż cała obwodnica trójmiejska.
Droga od wiaduktu w Gronowie do końca Dabrowskiego to 1km. Od Dabrowskiego do ronda na Łeczyckiej kolejny 1km. Naprawdę nasze miasto nie jest w stanie takiej drogi stworzyć? Doliczmy remont odcinka ul. Dąbrowskierowanie 700m. Czy to naprawdę tak dużo trzeba? Zamiast sie rozwijać to my sie będziemy zwijac...
Zakłady Pracy powinny zapewnić transport dla swoich pracowników i wówczas nie jechało by 500 aut, a np. 10 autobusów.
do Agin Można jak mantrę powtarzać, a do ludzi nic nie dociera. Obie drogi mają status dróg ekspresowych, którymi wcześniej nie były. W przepisach dotyczących tych dróg jest jasno określone w jakich minimalnych odległościach można wykonać węzły. Krótko - niemożliwy jest powrót do poprzednich rozwiązań.
Gdzieś czytałem że w Gronowie Górnym jest ok. 70 firm. Więc 500 osób jest chyba dużo niedoszacowana !
Ktoś się orientuje czy nie można zrobić wjazdu na s22 w tym miejscu: https://maps.app.goo.gl/zoVCFehYn9XH6aa47 Akurat na granicy gronowa i Elbląga, bezpośredni dostęp do obwodnicy mega by odkorkował to miejsce. Nie wiem tylko jak w sytuacji wjazdu do gronowa Prowadzi tam już po części droga, to chyba nie jest prywatne?
Patrząc po ilości aut które przemieszczają się po mieście i obserwując ile osób w nich jedzie odnoszę wrażenie że sami stwarzamy problemy, w każdym z jadących aut siedzi tylko jedna osoba ( kierowca), a może by tak się kolesie z firm w których pracują zmówili się i np. dziś jedziemy we 3 -4 autem Ryśka, jutro Zdzisław a pojutrze Mariana??? O ile by to zmniejszyło natężenie ruchu?, ile aut mniej by jechało? Moja żona też pracuje na obrzeżach miasta i do pracy niestety musi dojechać autem, ale pomyśl o którym pisałem.wczesniej wdrożyły w życie i we 3 dojeżdżają do firmy jednym autem, raz jednej razd drugiej raz trzeciej, oszczędność paliwa, mniej aut na P pod firmą...... Same plusy z wystarczy chcieć 😁👍