Wtorek, 23.04.2024, Imieniny: Jerzy, Wojciech
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Elbląg: Brak internetu, zdalne lekcje odwołane. Do której potrwa awaria Vectry? (aktualizacja)

10.02.2022, 12:45:00 Rozmiar tekstu: A A A
Elbląg: Brak internetu, zdalne lekcje odwołane. Do której potrwa awaria Vectry? (aktualizacja)
Zdjęcie stanowi ilustrację do artykułu (fot. pixabay.com)

Awaria Vectry trwa w Elblągu od północy. - Nadal nie mamy internetu. Moje dziecko ma przez to odwołane lekcje. Co tu się wyprawia? - pyta nasza czytelniczka.

Klienci Vectry są odcięci od internetu już 13 godzinę. Wielu z nich od rana usiłuje dowiedzieć się, kiedy dostęp do sieci zostanie przywrócony. - Pracuję zdalnie z domu. Od godz. 8.00 nic nie mogę zrobić - uskarża się p. Dagmara.

- Moje dziecko z powodu braku internetu ma dziś odwołane lekcje – dodała p. Agnieszka.
 

Dzwoniłem na infolinię to oczywiście na rozmowę z żywym człowiekiem nie ma co liczyć. Za to jest automat, „wirtualna konsultantka”, który za każdym razem jak dzwonię zmienia komunikaty. Najpierw twierdził, że usterka zostanie naprawiona do 10.30. Później do 12.30. Mamy 12.30, a internetu jak nie było tak nie ma

– podkreślił p. Andrzej.

Vectra zapewnia, że usterka jest naprawiana.

Z powodu przedłużających się prac modernizacyjnych część mieszkańców Elbląga nie posiada dostępu do naszych usług. Na miejscu intensywnie pracują nasze służby techniczne

– informują.

Przewidywany czas zakończenia prac modernizacyjnych może potrwać do godz. 16:00.


Aktualizacja:
Dostęp do sieci został przywrócony większości użytkokom o godz. 19.00.

 

Aktualizacja (11.02., godz. 9.00)

Problem z internetem jest jeszcze m. in. na ul. Hetmańskiej. 
 

Kamila Jabłonowska
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 1

%100.0 %0.0


Komentarze do artykułu (71)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +9
    ~ Klient
    Czwartek, 10.02

    Dlaczego od tylu lat w Elblągu jest tylko jeden dostawca kablówki? Czemu nie ma UPC i innych? oni też dostarczają internet. Skąd ten monopol?

  2. 2
    +5
    ~ kek
    Czwartek, 10.02

    @Klient, jeden dostawca kablówki? Konkurencja z kolorem pomarańczowym w tle nie jest dostawcą Internetu i telewizji? Tylko że po światłowodzie?

  3. 3
    +17
    ~ karl
    Czwartek, 10.02

    Co oni pieprza o modernizacji???Po prostu maja AWARIE!!!! Jakbu robili modernizacje to by w przeddzien ostrzegli,klamia i tyle jak Ci w Warszawie...

  4. 4
    +1
    ~ szkoda_gadać
    Czwartek, 10.02

    chleba im trzeba, chleba, igrzysk, a może ineterneta??? Ludzie ogarnijcie się. "Moje dziecko ma przez to odwołane lekcje. Co tu się wyprawia? - pyta nasza czytelniczka." - tragedia, co tu się wyprawia!. Możecie trochę pobyć teraz ze sobą, człowiek z człowiekiem, jak ludzie

  5. 5
    +14
    ~ Mag
    Czwartek, 10.02

    No to faktura będzie niższa 🙃 taak? Ech,byle do końca umowy .

  6. 6
    +7
    ~ Klient
    Czwartek, 10.02

    @kek, piszę o takiej typowej kablówce a nie platformach typu Orange czy Polsat.

  7. 7
    +12
    ~ xyz
    Czwartek, 10.02

    Najgorszy dostawca internetu i telewizji ever. Szkoda, że nie potrafią poinformować swoich klientów o planowanych pracach i przerwie w dostawie usług. Szkoła, szkołą ale niektórzy pracują zdalnie z domu i są zmuszeni do urlopu, kto im zwróci za dzień pracy? Bo tak ciężko poinformować ludzi? tylko bzdurne i coraz gorsze oferty potrafią wysyłać..

  8. 8
    --14
    ~ Prawdaja
    Czwartek, 10.02

    Proponuję pretensje skierować do ministra Niedzielskiego Horbana i innych psychopatycznych plandemistow dzięki którym mamy to co mamy. Dzieci żeby się uczyć muszą korzystać z laptopów i internetu bo tych dwóch jegomości wykonują rozkazy globalistow i bawią się w pkandemie strachu. Cierpią na tym wszyscy.

  9. 9
    +4
    ~ M
    Czwartek, 10.02

    Jak nie było tak i nie ma.

  10. 10
    +12
    ~ Pozdr
    Czwartek, 10.02

    Powiem tak, zgłaszając do Vectry usterkę, zawsze dostaję komunikat - w Twoim rejonie nie było problemu z dostpem do internetu dłużej niż kilka godzin...po wnikliwej analizie zamykamy reklamację. Niestety monopol i klient jest tu petentem

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.3110229969025