Piątek, 26.04.2024, Imieniny: Maria, Marcelina, Marzena
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii KULTURA

Galerii EL poszukuje specjalisty ds. wydarzeń interdyscyplinarnych i pozyskiwania środków

25.01.2022, 14:45:00 Rozmiar tekstu: A A A
Galerii EL poszukuje specjalisty ds. wydarzeń interdyscyplinarnych i pozyskiwania środków

Centrum Sztuki Galeria EL poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: Specjalista(ka) ds. wydarzeń interdyscyplinarnych i pozyskiwania środków (miejsce pracy: Elbląg, wymiar czasu pracy: cały etat)

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

 

  • programowanie oraz organizację i realizację wydarzeń interdyscyplinarnych w Instytucji;
  • współpracę w formułowaniu i realizacji części rocznego programu interdyscyplinarnego CS Galerii EL;
  • współpracę z instytucjami i jednostkami kultury oraz kuratorami i artystami w zakresie realizacji wydarzeń interdyscyplinarnych;
  • prowadzenie monitoringu możliwości pozyskiwania dofinansowania dla projektów Centrum Sztuki Galeria EL ze źródeł środków unijnych, krajowych, samorządowych oraz prywatnych i pozarządowych;
  • tworzenie ofert sponsorskich, współpracy barterowej oraz partnerstwa międzyinstytucjonalnego oraz reprezentowanie interesów Galerii EL w strategicznych rozmowach budowania w/w relacji;
  • monitorowanie aktualnych naborów konkursów i źródeł finansowania projektów pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania w ramach projektów unijnych, grantów rządowych i innych źródeł zewnętrznego finansowania;
  • upowszechnianie wśród pracowników instytucji informacji o istniejących programach i procedurach;
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów zgodnie z wytycznymi i wymaganiami konkursowymi oraz ich weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym (wnioski o dofinansowanie, budżety);
  • obsługę procesu zawierania umów o dofinansowanie projektów;
  • rozliczanie projektów i ich sprawozdawczość;
  • współdziałanie z innymi jednostkami organizacji w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie;
  • udział w pozyskiwaniu dofinansowania ze sponsoringu i darowizn, w tym: przygotowywanie ofert oraz udział w realizacji świadczeń sponsorskich;
  • nawiązywanie, utrzymywanie i poszerzanie współpracy z partnerami.
     

Od kandydata/tki oczekujemy:
 

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie;
  • mile widziane doświadczenie w organizacji i realizacji imprez interdyscyplinarnych;
  • znajomość zasad finansowania projektów ze środków zewnętrznych;
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, MS Word, MS Outlook;
  • wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziane doświadczenie w instytucji kultury;
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów;
  • dokładność, terminowość i staranność w przygotowywaniu dokumentacji;
  • umiejętność poszukiwania informacji – zbieranie i weryfikowanie danych;
  • umiejętność biznesowego, analitycznego myślenia;
  • umiejętności pozyskiwania nowych źródeł/kontaktów mających na celu współpracę sponsorską oraz utrzymywanie dobrych relacji z partnerami;
  • mile widziana podstawowa wiedza z zakresu obsługi estradowego sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego;
  • wysokich umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki oraz własnej inicjatywy i kreatywności.
     

Wymagane dokumenty:
 

  • CV ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  • mile widziane rekomendacje.
     

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie w/w dokumentów do dnia 07.02.2022r. na adres: beata.k@galeria-el.pl
 

 

Galeria EL

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Komentarze do artykułu (4)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +4
    ~ Machupichcę
    Wtorek, 25.01

    Nazwa stanowiska, oczekiwania i zakres działań takie, że chyba z 8 tys./m-c szczęśliwiec zarobi.

  2. 2
    +4
    ~ Puzon
    Wtorek, 25.01

    Chyba jakiś małosprytny jestem. Co to są te wydarzenia interdyscyplinarne ? Słowo to pada kilkanaście razy. Czy ma za zadanie podkreślić powagę sytuacji ?

  3. 3
    +2
    ~ Fan
    Środa, 26.01

    Nowa Pani dyrektor poszukuje osoby, która będzie wykonywała jej obowiązki. Tak codziennie dojeżdżać z Gdańska to duży kłopot.

  4. 4
    0
    ~ kazik gazownik
    Środa, 26.01

    Wojtek awansował czy zrezygnował?

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.3779349327087