12,7 tys. zł. - majątek?! Olaboga! Na same premie końcoworoczne dla urzędasów są milion, a tu zamykają jedną z najpiękniejszych tras kolejowych w Polsce, bo trzeba dopłacić 12700zł?! No wstyd!
SZKODA, że w czasach gdy oba brzegi Zalewu Wiślanego leżały w jednym obszarze administracyjnym woj. elbląskiego, nikt nie przeforsował idei zbudowania wysokiego mostu drogowo-kolejowego łączącego np. Tolkmicko z okolicą Krynicy Morskiej. Bo nie tylko że odciążyłoby to krajową Siódemkę i skróciło drogę do morza, to skierowałoby to strumień turystów przez Elbląg i nadzalewowe miejscowości, ożywiając je gospodarczo. Ale przede wszystkim pomysł ten byłby przyczyną ożywienia trasy kolejowej nad Zalewem Wiślanym, co miałoby też swoje uzasadnienie pod względem ekologicznym tak po stronie parku krajobrazowaego Natura 2000 jak i na samej Mierzei.
a tymczasem pieniądze na remont linii olsztyn (celowo z małej) - Braniewo znalazły się jakoś bez problemu i nie mówimy tu bynajmniej o "śmiesznych" kwotach rzędu kilkunastu tysięcy złotych wspomnianych w artykule. No ale wiadomo, "całe województwo buduje potęgę swojej ". Jeszcze Rosjanie będą przyjeżdżać koleją do Elbląga zamiast do wiadomego miasta, a to byłby dla władzy wojewódzkiej dramat, więc zlikwidowali oba (!) połączenia Elbląg-Braniewo, teraz wyremontuję linię olsztyn-Braniewo i wszystko będzie w szuwarowo-bagiennej normie. Zrównoważony rozwój województwa po olsztyńsku...
już niedługo wybory i wtedy ludzie pamiętajcie, że z uwagi na brak zainteresowania do historii przejdzie pan protas ze swoja świtą POmyleńców, za karę powinni się zima kapać w tych zimnych teramch co je buduja
a tymczasem pieniądze na remont linii olsztyn (celowo z małej) - Braniewo znalazły się jakoś bez problemu i nie mówimy tu bynajmniej o "śmiesznych" kwotach rzędu kilkunastu tysięcy złotych wspomnianych w artykule. No ale wiadomo, "całe województwo buduje potęgę swojej ". Jeszcze Rosjanie będą przyjeżdżać koleją do Elbląga zamiast do wiadomego miasta, a to byłby dla władzy wojewódzkiej dramat, więc zlikwidowali oba (!) połączenia Elbląg-Braniewo, teraz wyremontuję linię olsztyn-Braniewo i wszystko będzie w szuwarowo-bagiennej normie. Zrównoważony rozwój województwa po olsztyńsku...
Czy tak właśnie wygląda troska o rozwój turystyki wg władz woejwódzkich? Likwidacja zabytkowej juz trasy turystycznej, i budowa praktycznie od zera trasy Braniewo-Olsztyn pokazuje tylko prawdziwe oblicze Olsztyna. Zabierają ile mogą z Elbląga, co by się za bardzo nie rozwinął, A podobno w tym woj. mamy większą szansę na rozwój i kasę z Unii?
12,7 tys. zł. - majątek?! Olaboga! Na same premie końcoworoczne dla urzędasów są milion, a tu zamykają jedną z najpiękniejszych tras kolejowych w Polsce, bo trzeba dopłacić 12700zł?! No wstyd!
A kiedy do historii przejdzie marszałek Protas? Mam nadzieję,że w tym miesiącu.
delikatnie nazywając to SKANDAL.!!!!!
SZKODA, że w czasach gdy oba brzegi Zalewu Wiślanego leżały w jednym obszarze administracyjnym woj. elbląskiego, nikt nie przeforsował idei zbudowania wysokiego mostu drogowo-kolejowego łączącego np. Tolkmicko z okolicą Krynicy Morskiej. Bo nie tylko że odciążyłoby to krajową Siódemkę i skróciło drogę do morza, to skierowałoby to strumień turystów przez Elbląg i nadzalewowe miejscowości, ożywiając je gospodarczo. Ale przede wszystkim pomysł ten byłby przyczyną ożywienia trasy kolejowej nad Zalewem Wiślanym, co miałoby też swoje uzasadnienie pod względem ekologicznym tak po stronie parku krajobrazowaego Natura 2000 jak i na samej Mierzei.
Wilkowyje uuuuuuuuuuuuuu tu juz psy d....i szczekaja.
a tymczasem pieniądze na remont linii olsztyn (celowo z małej) - Braniewo znalazły się jakoś bez problemu i nie mówimy tu bynajmniej o "śmiesznych" kwotach rzędu kilkunastu tysięcy złotych wspomnianych w artykule. No ale wiadomo, "całe województwo buduje potęgę swojej ". Jeszcze Rosjanie będą przyjeżdżać koleją do Elbląga zamiast do wiadomego miasta, a to byłby dla władzy wojewódzkiej dramat, więc zlikwidowali oba (!) połączenia Elbląg-Braniewo, teraz wyremontuję linię olsztyn-Braniewo i wszystko będzie w szuwarowo-bagiennej normie. Zrównoważony rozwój województwa po olsztyńsku...
To się w głowie, a co dopiero w życi nie mieści. Co to za kraj, co to za region......zgadzam się w pełni z opinią poniżej.
już niedługo wybory i wtedy ludzie pamiętajcie, że z uwagi na brak zainteresowania do historii przejdzie pan protas ze swoja świtą POmyleńców, za karę powinni się zima kapać w tych zimnych teramch co je buduja
a tymczasem pieniądze na remont linii olsztyn (celowo z małej) - Braniewo znalazły się jakoś bez problemu i nie mówimy tu bynajmniej o "śmiesznych" kwotach rzędu kilkunastu tysięcy złotych wspomnianych w artykule. No ale wiadomo, "całe województwo buduje potęgę swojej ". Jeszcze Rosjanie będą przyjeżdżać koleją do Elbląga zamiast do wiadomego miasta, a to byłby dla władzy wojewódzkiej dramat, więc zlikwidowali oba (!) połączenia Elbląg-Braniewo, teraz wyremontuję linię olsztyn-Braniewo i wszystko będzie w szuwarowo-bagiennej normie. Zrównoważony rozwój województwa po olsztyńsku...
Czy tak właśnie wygląda troska o rozwój turystyki wg władz woejwódzkich? Likwidacja zabytkowej juz trasy turystycznej, i budowa praktycznie od zera trasy Braniewo-Olsztyn pokazuje tylko prawdziwe oblicze Olsztyna. Zabierają ile mogą z Elbląga, co by się za bardzo nie rozwinął, A podobno w tym woj. mamy większą szansę na rozwój i kasę z Unii?